Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Przygotujcie się do boju! Nadchodzi X edycja Bitwy na Taniec
Zobacz więcej zdjęć » |
Tegoroczna Bitwa na Taniec obchodzi swój okrągły, dziesiąty jubileusz. Impreza od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem i przyciąga miłośników tańca ulicznego. O sukcesie wydarzenia świadczy między innymi jej coraz bardziej międzynarodowy charakter – każdego roku w szranki na parkiecie w Magnolia Park stają bowiem pasjonaci tańca zarówno z Polski, jak i innych krajów. - Po raz dziesiąty już organizujemy imprezę, która skierowana jest zarówno do tych, którzy kochają taniec i rywalizację oraz tych, którzy na zmagania najlepszych uwielbiają patrzeć. Konkurs podzieliśmy na kategorie, które pozwolą wszystkim chętnym sprawdzić swoje umiejętności – najmłodszym, nastolatkom, a nawet całym rodzinom. I choć przewidujemy fantastyczne nagrody, najważniejsza pozostaje zabawa i radość, jaką indywidualnie i kolektywnie czerpiemy z tańca – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bitwa na Taniec potrwa cały weekend. Pokazy taneczne i pojedynki odbędą się w godz. 10-20. O tym, do kogo trafi nagroda Grand Prix konkursu, zdecyduje jury w nowym, jubileuszowym składzie. W tym roku honorowe miejsce zajmie w nim niekwestionowana gwiazda street dance, jeden z najbardziej znanych tancerzy i choreografów tego stylu – pochodzący z Francji, Fabrice Labrana (aka Fabbreezy). Wielokrotnie nagradzany, współpracował z Mariah Carey, Georgem Michaelem, układał choreografie do wielu teledysków oraz był jednym z tancerzy Thriller Live Tour Michaela Jacksona. W jury zasiądą również Nikita Wasilewicz, Anna „Youya” Jujka, Gosia Żamojcin oraz Bgirl Paulina.
Na laureatów pojedynków indywidualnych i zespołowych czekają atrakcyjne nagrody. Wymarzone Grand Prix w wysokości 2,500 tys. zł powędruje do zwycięskich zespołów w kategorii powyżej lat 15 i 30. Na szczęśliwych zdobywców pierwszego miejsca w pozostałych kategoriach czekają nagrody finansowe i rzeczowe. W niedzielnej odsłonie Bitwy na Taniec znajdą się również atrakcje dla roztańczonych rodzin - Family Dance i Family Battle. Dla miłośników tańca, którzy ruchy na parkiecie łączą z wiedzą teoretyczną, Magnolia Park jak zwykle przygotowała konkurs Street Dance Theory.
Wsparcia w organizacji tegorocznej jubileuszowej edycji Bitwy na Taniec udzielili główni sponsorzy wydarzenia: promujący naturalne kosmetyki Yves Rocher, popularny sklep TK MAXX, pionier sprzedaży obuwia on i offline – marka eobuwie.pl – która w Magnolia Park otworzyła niedawno swój pierwszy sklep stacjonarny, a także apteka i perfumeria Super Pharm. - Jesteśmy ogromnie wdzięczni głównym sponsorom zbliżającej się Bitwy na Taniec za wsparcie przy organizacji imprezy, która promuje zdrowie, taniec, zabawę oraz spędzanie czasu w gronie rodziny. Jesteśmy dumni, że wspólnie tworzymy wydarzenie, w którym docenia się wysiłek i pasję włożoną w przygotowanie do tanecznych pojedynków. To rywalizacja w najpiękniejszej formie – podsumowuje Tomasz Waszkiewicz.
Bitwa Na Taniec - X Edycja
26-27 Maja 2018 r. godz. 10-20
Magnolia Park, Wrocław – ul. Legnicka 58
Wstęp wolny – zapraszamy!
https://www.magnoliapark.pl/wydarzenia/bitwa-na-taniec-x-edycja
https://www.magnoliapark.pl/
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Nadesłał:
PREXPERT
|
Komentarze (0)