Firma » Reklama
Psychologia internetu – sztuka neuromarketingu i optymalizacji stron www
Psychologia internetu – sztuka neuromarketingu i optymalizacji stron www
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Neuromarketing jest obecnie jednym z najskuteczniejszych narzędzi optymalizacji działań marketingowych. Poprzez rejestrację aktywności mózgu i układu nerwowego, można rozszyfrować to, co rzeczywiście podoba się odbiorcom reklam. Technikę tę można śmiało określić jako rewolucyjną w obszarze marketingu.
Zapraszamy na szkolenie „Psychologia internetu – sztuka neuromarketingu i optymalizacji stron www”, które pozwoli Państwu poznać niezawodne tricki psychologiczne, które mają realny wpływ na wzrost sprzedaży. Nasz Ekspert wyposaży Uczestników w kompleksową wiedzę z zakresu neuromarketingu. Podczas spotkania będą Państwo mogli poszerzyć swoją wiedzę m.in. z zakresu tworzenia stron www oraz kreowania informacji w internecie.
Zwiększ swoje kompetencje i zostań specjalistą w zakresie psychologii internetu.
Szkolenie odbędzie się 12 września 2016 roku w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.
Szczegółowy program >>
Główne zagadnienia:
Psychologiczne aspekty, które mają wpływ na zachowania nabywców w internecie
Projektowanie stron www
Wzrost sprzedaży poprzez zastosowanie tricków psychologicznych
Formowanie informacji w internecie
Marketing sensoryczny
Najskuteczniejsze techniki manipulacji
Trener:
Artur Maciorowski – autor książki „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, ekspert w dziedzinie e-marketingu. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent specjalizujący się w e-marketingu oraz e-biznesie, redaktor prowadzący magazynu „Online Marketing Polska”.
Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl
Malwina Hajdacka
Asystent ds. organizacji szkoleń
T: 22 379 29 40
e-mail: m.hajdacka@mmcpolska.pl
Nadesłał:
k.tarnowska.mmc
|
Komentarze (0)