Rozrywka » Sport
Puma nowym sponsorem technicznym Manchesteru City
Zobacz więcej zdjęć » |
Od lipca 2019 PUMA (klient Havas Media Group) będzie oficjalnym partnerem Manchesteru City, a także jego kilku klubów siostrzanych w ramach City Football Group: Melbourne City FC (Australia), Girona FC (Hiszpania), Club Atlético Torque (Urugwaj) oraz Sichuan Jiuniu FC (Chiny).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Współpraca dotycząca wszystkich drużyn klubowych wymienionych klubów (męskich, żeńskich i młodzieżowych) to efekt podpisanej właśnie długoterminowej umowy partnerskiej między PUMA a City Football Group, większościowym udziałowcem tych klubów.
W Manchesterze City gra już kilkoro globalnych ambasadorów PUMA. Kapitanem drużyny jest Vincent Kompany, czołowym strzelcem Sergio Agüero, za kreowanie gry odpowiada David Silva, zaś w drużynie żeńskiej występują Caroline Weir, Pauline Bremer i Nikita Parris.
Partnerstwo PUMA z City Football Group to największa umowa, jaką kiedykolwiek zrealizowaliśmy: zarówno jeśli chodzi o jej zakres, jak i nasze ambicje z nią związane. City Football Group kreuje nowe standardy zarówno na boisku, jak i poza nim. Chcemy kreować je razem z nimi i wspólnie zbudować najbardziej innowacyjne partnerstwo w światowym futbolu, redefiniując pojęcie takiej współpracy. Chcemy nie tylko przyczynić się do sportowych sukcesów zespołów poprzez dostarczanie najwyższej jakości sprzętu, ale także budować kulturę piłki nożnej i wpływać na takie dziedziny, jak muzyka, gaming czy moda. Budować społeczność kibiców i inspirować ich – powiedział Bjørn Gulden, CEO PUMA.
Podpisanie umowy z PUMA to ekscytujący nowy rozdział dla City Football Group. Współpraca obejmująca pięć klubów na czterech kontynentach, to zupełnie nowy model partnerstwa sportowego w globalnej skali, trafne i autentyczne dla fanów na całym świecie. To dla nas duże wyzwanie, ale wierzymy, że będzie to przełomowe partnerstwo – powiedział Ferran Soriano, CEO City Football Group.
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (0)