Społeczeństwo » Społeczeństwo

Punkty ŚKUP w Salonikach Prasowych Kolportera

W 35 Salonikach Prasowych Kolportera uruchomiono 1 października Punkty Obsługi Klienta Śląskiej Karty Usług Publicznych.

W ciągu pierwszych dwóch tygodni wydano ponad 1100 kart ŚKUP, szacuje się, że docelowo posługiwać się nimi będzie nawet 700 tys. osób. To jeden z największych projektów tego typu na świecie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Śląska Karta Usług Publicznych jest wspólnym projektem dwudziestu jeden gmin aglomeracji śląskiej oraz Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Od 1 listopada br. będzie używana jako bilet komunikacji miejskiej. W przyszłości kartą ŚKUP będzie również można zapłacić za parkowanie, a także korzystać z niej w bibliotekach, instytucjach sportu i kultury oraz urzędach.

Od 1 października br. w 35 Salonikach Prasowych Kolportera na terenie aglomeracji katowickiej działają Punkty Obsługi Klienta, w których można składać wnioski o wydanie Śląskiej Karty Usług Publicznych. Do połowy miesiąca wydano ponad 1100 kart ŚKUP, ale największa fala zainteresowania spodziewana jest na początku listopada br., gdy karty zostaną aktywowane.

– Jednym z kluczowych elementów strategii rozwoju Saloników Prasowych i salonów Top-Press jest szeroko pojęta elastyczność – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Realizujemy ją zarówno poprzez dopasowanie formatu do każdej dostępnej powierzchni, jak i elastyczny dobór asortymentu, ale także przez spójne łączenie saloników z innymi formatami. Udział w projekcie ŚKUP jest bardzo dobrym przykładem takiego połączenia. – Chcemy być tam, gdzie potrzebują nas klienci i oferować im to, czego w danym miejscu potrzebują, dlatego m.in. zdecydowaliśmy się na połączenie saloniku z Punktem Obsługi Klienta ŚKUP – dodaje Dariusz Materek.

Wytypowane do obsługi użytkowników ŚKUP Saloniki Prasowe Kolportera zostały odpowiednio przygotowane, żeby przyjmowanie pisemnych wniosków i wydawanie kart przebiegało sprawnie.

– W każdym naszym saloniku jest zatrudniona dodatkowa osoba, dzięki czemu obsługa klientów robiących zakupy nie koliduje z wydawaniem kart – informuje Jarosław Godlewski, kierownik Regionu Śląskiego w Departamencie Sieci Własnej Kolportera. – Jeśli osoba zainteresowana kartą ŚKUP nie przyniosła ze sobą swojego zdjęcia legitymacyjnego, które trzeba dołączyć do wniosku, można je zrobić na miejscu. Saloniki wyposażyliśmy w specjalne kamery cyfrowe.

Punkty Obsługi Klienta w salonikach są czynne w dni robocze od godz. 8 do 18, a w soboty od godz. 9 do 15. Godziny pracy mogą być inne, gdy saloniki są zlokalizowane w centrach handlowych. – Jeżeli wniosek zostanie złożony do godz. 15, użytkownik będzie mógł odebrać kartę ŚKUP już następnego dnia – podkreśla Jarosław Godlewski.

Dodajmy, że Kolporter w ponad 600 sklepach i punktach sprzedaży w województwie śląskim zainstalował terminale, które umożliwią użytkownikom elektroniczne doładowania kart ŚKUP.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »