Moda » Odzież
Pustki w galeriach handlowych na 3 dni przed świętami…?
Zobacz więcej zdjęć » |
Po raz pierwszy mieszkańcy Śląska zyskają okazję do udziału w imprezie o skali porównywalnej jedynie z największymi wydarzeniami off-modowymi w Polsce. Całość firmowana będzie marką Silesia Bazaar.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Celem organizatorów Silesia Bazaar jest stworzenie cyklicznej imprezy, która stanie się alternatywą dla zakupów seryjnej odzieży w sieciowych butikach popularnych centrów handlowych. Zimowa i letnia edycja targów będzie dwudniowym wydarzeniem, gdzie obok producentów oryginalnych ubrań, akcesoriów i wnętrzarskich ozdób znajdą swe miejsce platformy dizajnu, a także strefy gastro oraz wypoczynku.
- 20 grudnia będzie można odwiedzić Spodek nie tylko po to, by zrobić oryginalne, przedświąteczne zakupy. Gwarantujemy, że będzie również można zainspirować się w trakcie spotkań ze specjalistami Akademii Sztuk Pięknych z dziedzin wzornictwa i projektowania, odsapnąć trochę od zakupowej gorączki, a także zjeść smacznie i nietuzinkowo – podkreśla Piotr Kalisz, organizator Silesia Bazaar – A wieczorami będziemy zapraszać na wydarzenia klubowe, firmowane przez wyselekcjonowanych DJ’ów – dodaje Kalisz
Ideę Silesia Bazaar wsparła pomysłodawczyni projektu Modny Śląsk – Ilona Kanclerz. Trzecia edycja tej imprezy poprzedzi targi. 19 grudnia 2014, po raz pierwszy na Śląsku zaprezentowana zostanie kolekcja Teresy Rosati ze specjalnym udziałem muzyka Daniela von Lison. Jak zwykle o atmosferze Modnego Śląska decydować będą również: konkurs dla projektantów mody, wykłady oraz warsztaty.
Do projektu Silesia Bazaar włączyło się również katowickie Centrum Sztuki Filmowej. W salach kinowych Kosmosu przez całą sobotę będzie trwał przegląd filmów o modzie.
Nadesłał:
open-mind
|
Komentarze (0)