Gospodarka » Opakowania
Puszka, a ekologia w PepsiCo
Zobacz więcej zdjęć » |
Puszka do napojów – lekka, wygodna, ale również przyjazna środowisku. To właśnie ona jest przedmiotem kampanii edukacyjnej skierowanej do pracowników PepsiCo. Pomysłodawcami akcji są: producent puszek do napojów – firma Ball Packaging Europe oraz Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach Recal. Celem kampanii edukacyjnej jest podniesienie poziomu wiedzy na temat korzyści płynących z używania
i recyklingu aluminiowych puszek do napojów. Kampania rozpoczęła się wewnętrznymi spotkaniami wiedzowymi Morning Braining Coffe i potrwa 3 miesiące. Częścią działań będzie konkurs plastyczny prezentujący korzyści płynące z odzysku tego cennego opakowania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Edukacja recyklingowa jako element kampanii promocyjnej jest oznaką odpowiedzialności społecznej i ekologicznej firmy PepsiCo. Tego typu programy prowadzone na świecie mają
na celu ochronę środowiska, jak też zwiększenie świadomości społecznej o konieczności odzyskiwania surowców wtórnych. – mówi Monika Sońta, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w PepsiCo.
Program kampanii jest bogaty – uczestnicy mogą poznać historię puszki do napojów, zagadnienia związane z ochroną środowiska, w tym z recyklingiem, wpływem puszek
na środowisko oraz najbardziej innowacyjne technologie stosowane w produkcji puszek do napojów. Jednym z zastosowanych narzędzi są tzw. pigułki wiedzowe, za pomocą których pomysłodawcy w zwięzły i przystępny sposób przekazują komunikaty merytoryczne. Efektem kampanii ma być wykształcenie w pracownikach koncernu codziennych postaw proekologicznych związanych z segmentem napojów, polegających m.in. na selekcjonowaniu opakowań nie tylko w pracy, ale również we własnym domu.
Współpracujemy z PepsiCo na płaszczyźnie biznesowej – teraz mamy okazję tę współpracę rozszerzyć przeprowadzając razem kampanię edukacyjną dla pracowników PepsiCo. Jako pomysłodawca kampanii Ball Packaging Europe ma ogromną wiedzę o ekologicznych aspektach coraz popularniejszego opakowania, jakim jest puszka do napojów, dlatego dobrze, że możemy się nią podzielić. – mówi Tomasz Janowski, Regional Sales Manager of North-East Europe z firmy Ball Packaging Europe.
Patronem merytocznym kampanii jest fundacja na rzecz odzysku aluminiowych puszek
po napojach - Recal, której prezes Jacek Wodzisławski wygłosił prelekcję w trakcie spotkania Morning Braining Coffee otwierającego kampanię. Słuchacze mieli możliwość zapoznania się
z poziomem recyklingu puszek aluminiowych. Jacek Wodzisławski przedstawił również sposoby
i możliwości proekologicznych zachowań w życiu codziennym wraz z korzyściami z nich płynącymi.
Nadesłał:
po@qaconsulting.pl
|
Komentarze (0)