Rozrywka i wypoczynek » Gry

Pyramid Games zapowiada rozbudowany update oraz płatne DLC do Dinosaur Fossil Hunter

Tytuł Dinosaur Fossil Hunter stworzony przez Pyramid Games, doczeka się kolejnych funkcjonalności, całkowicie nowej mapy i dodatkowych gatunków dinozaurów.

Symulator paleontologa, wyprodukowany przez notowane na rynku NewConnect studio Pyramid Games, doczeka się kolejnych funkcjonalności, całkowicie nowej mapy i dodatkowych gatunków dinozaurów. Gra, której koszty produkcji zwróciły się po niespełna pięciu tygodniach od premiery, wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem. Nowa bezpłatna zawartość rozszerzy czas rozgrywki o długie godziny i będzie towarzyszyć graczom na wszystkich etapach gry. Studio zaplanowało również pierwsze płatne DLC do Dinosaur Fossil Hunter, które ukaże się jeszcze w tym roku.

- Już w lipcu gracze otrzymają od nas aktualizację gry Dinosaur Fossil Hunter, która rozszerzy jej zawartość o ogromną mapę z czterema nowymi gatunkami dinozaurów oraz nowymi skamieniałościami. Odpowiadając na potrzeby użytkowników, postanowiliśmy zmienić kilka rzeczy w mechanikach gry, dodać kilka usprawnień i ulepszeń. Update aktualnie jest w trakcie intensywnych testów i dopracowywania szczegółów - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

W Dinosaur Fossil Hunter na graczy czeka przygoda, podczas której będą poszukiwać skamieniałości dinozaurów, wykorzystując do tego różne narzędzia poszukiwawcze i wykopaliskowe. Rozgrywka umożliwia wcielenie się w rolę prawdziwego paleontologa podróżującego przez niezbadane obszary. Główne zadania to eksplorowanie zróżnicowanego środowiska i kompletowanie całych szkieletów wymarłych stworzeń, które później można umieścić we własnym muzeum. W budowaniu dinozaurzego imperium graczom pomogą m.in. samochody off-road, detektor do lokalizowania i identyfikowania skamieniałości, tablet zawierający informacje na temat odkrytych gatunków, a także rozmaite narzędzia. Podstawą rozgrywki jest tryb dla pojedynczego gracza. Użytkownik w podstawowej wersji może dowolnie urządzać swoje muzeum, mając do dyspozycji zebrane skamieniałości, skompletowane szkielety, dekoracje wnętrz oraz możliwość zmian wyglądu ścian, podłóg czy sufitów.

- Z naszego doświadczenia wynika, że aktualizacje gry podnoszą jej sprzedaż oraz widoczność na platformach sprzedażowych. Planujemy również zintensyfikowanie działań marketingowych tuż po zaprezentowaniu nowej zawartości. Kolejnym krokiem na roadmapie Dinosaur Fossil Hunter jest premiera płatnego DLC - dodatku, który umożliwi graczom w pełni rozwinąć swoją kreatywność. Designer DLC pozwoli im własnoręcznie m.in. malować i ozdabiać piórami naturalnych rozmiarów figury dinozaurów - dodaje Jacek Wyszyński.

Równocześnie spółka pracuje nad grą Occupy Mars: The Game. Aktualnie trwają beta playtesty tego tytułu. Producenci zapowiadają premierę pełnej wersji gry jeszcze w tym roku.

InnerValue