Zdrowie » Ciało
Pyszna i pożywna przekąska? Danio Mmmmetoda na Głoda!
W tej odsłonie kampanii oprócz tradycyjnej komunikacji opartej na walce z Małym Głodem pojawia się więcej informacji o samym serku Danio oraz jego czterech najważniejszych cechach: mleczny, kremowy, pożywny oraz pyszny!
Zadaniem nowej kreacji kampanii jest uwydatnienie mocnych stron produktu. Serek Danio to mleczna, kremowa ale też pyszna i pożywna przekąska, będąca źródłem białka niezbędnego w zróżnicowanej 
 i zbilansowanej diecie. Tym samym Danio jest doskonałą alternatywą dla słodkich przekąsek i najlepszą Mmmmetodą na Małego Głoda.   
Dodatkowym wsparciem telewizyjnej kampanii reklamowej są działania digital. Rusza nowa, graficznie odświeżona strona Danio www.danio.com.pl. Jej głównym celem jest zbudowanie wartości produktu i przekazanie konsumentom w prosty i angażujący sposób informacji na temat Danio. Na stronie przez kolejnych sześć tygodni, począwszy od 9 marca, prowadzony jest konkurs, w którym każdy kto poprawnie odpowie na krótkie pytania dotyczące produktu oraz stworzy plakat ilustrujący swoją walkę z Małym Głodem, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody - 6 tabletów oraz 150 designerskich toreb na zakupy.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Y&R, działaniami digital zajmuje się agencja VML a za zakup mediów wspierających całość aktywacji odpowiada agencja Mediacom. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words.
Zobacz więcej na www.danio.com.pl
Kontakt dla mediów:
Edyta Szyszło
Biuro Prasowe Danio
mail: e.szyszlo@gardenofwords.pl
kom. +48 519 429 226
Katarzyna Zientała
Danone
mail: katarzyna.zientala@external.danone.com
kom.+48 696 460 304
| Nadesłał:
            Justyna Moskalewicz | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)