Technologie » Telekomunikacja

PZU sprawniej komunikuje się z klientami dzięki rozwiązaniom od Integrated Solutions

IS zakończył w Grupie PZU wdrożenie serwera faksowego Open Text Fax Server – RightFax.

Integrated Solutions (IS) zrealizował kolejne wdrożenie w Grupie PZU. Tym razem firma ubezpieczeniowa zdecydowała się na serwer faksowy Open Text Fax Server – RightFax. Zastosowane rozwiązanie pozwoliło na sprawniejszą obsługę klientów Grupy. Od teraz mogą oni liczyć na szybsze załatwienie spraw związanych z przesyłaniem dokumentacji drogą faksową. Open Text Fax Server – RightFax to także niższe koszty operacyjne i większa kontrola nad procesem archiwizacji dokumentów. Wdrożony serwer zastąpił blisko 800 urządzeń o podobnej funkcjonalności, wykorzystywanych do tej pory w firmie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Celem projektu było ułatwienie odbioru faksu od klientów. To jedna z głównych korzyści z projektu, poza oszczędnościami związanymi z brakiem kosztów eksploatacji ok. 800 urządzeń. Szacujemy je na kilkaset tysięcy złotych rocznie” – mówi Jarosław Kamiński, dyrektor Biura Administracji w PZU SA i PZU Życie SA.

Oprócz usprawnień w obszarze komunikacji z klientami, wdrożone rozwiązanie pozwoliło na pełną archiwizację i łatwiejsze zarządzanie przesyłaną dokumentacją. Takie informacje, jak kto i kiedy odebrał faks zwiększyły nadzór nad całym procesem. Dodatkowo dzięki integracji Active Directory z systemem Microsoft Exchange pracownicy firmy mogą znacznie łatwiej tworzyć listy dystrybucyjne do osób, do których mają być skierowanie konkretne dokumenty.

„Kiedyś każdy z pracowników czy działów miał swój numer faksowy. Nadal go ma, ale po wdrożeniu telefonii IP może faks otrzymywać w poczcie elektronicznej. Numerów faksów nie zmieniliśmy, jedynie sposób ich obsługi”
– wyjaśnia Jarosław Kamiński.

Dzięki wdrożeniu fax serwera, zarządzanie usługą zostało scentralizowane
i wszelkie modyfikacje wykonują te same osoby z zespołu telekomunikacji, które odpowiadają za sprawne funkcjonowanie telefonów i telefonii IP w Grupie.

„Przesunięcie obsługi faksów ze struktury rozproszonej do centralnej dało wymierne korzyści operacyjne. Wyeliminowano czynności serwisowe i związane
z wymianą urządzeń faksujących. Przeniesienie obsługi faksów ze świata analogowego do cyfrowego, stanowiło dopełnienie wdrożenia telefonii IP w Grupie PZU” – komentuje Katarzyna Majewska, dyrektor zarządzający ds. administracji, zakupów i nieruchomości w PZU SA i PZU Życie SA.

„Doświadczenia z wdrożenia w Grupie PZU potwierdzają niezbicie, że Open Text Fax Server - RightFax jest niezawodny i unowocześnia proces odbioru i wysyłki faksów. To rozwiązanie dla firm, które korzystając z takiej formy korespondencji
w działaniach biznesowych, chcą ograniczyć koszty eksploatacji faksów, poszukują możliwości integracji systemu zarządzania korespondencją faksową np. z systemami ERP czy też poszukują usprawnienia pracy grupowej
z wykorzystaniem tego narzędzia” - Marta Olszewska, dyrektor handlowy, Integrated Solutions



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iwona.luniewska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »