Firma » Bankowość
Raiffeisen Digital Bank udostępnił na polskim rynku darmowe konto osobiste oraz konto oszczędnościow
Z kolei rachunek oszczędnościowy oferuje ograniczone czasowo oprocentowanie 10% w skali roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konto osobiste stworzone przez Raiffeisen Digital Bank ma zapewnić klientom najważniejsze
i podstawowe funkcjonalności, z których korzystają na co dzień. Są to m.in. szybki i całkowicie cyfrowy proces otwierania konta oraz wirtualnej karty debetowej. Od razu po otworzeniu konta, klient może podłączyć kartę do portfeli cyfrowych. Dzięki tej synergii świata cyfrowego ze światem realnym, możliwe jest wykonywanie płatności lub wypłacanie pieniędzy
z bankomatów wyłącznie za pomocą smartfona. Dodatkowe funkcjonalności będą rozwijane
z czasem.
Klienci, którzy szukają skutecznego sposobu na pomnażanie swoich oszczędności, będą mogli skorzystać z konta oszczędnościowego. Promocyjne oprocentowanie 10% w skali roku na środki do 30 000 obowiązuje do 29 września 2023 roku.
Słuchamy naszych klientów i staramy się rozwijać nasze produkty zgodnie z ich oczekiwaniami. Wprowadzenie na polski rynek konta oszczędnościowego i konta osobistego stanowi kolejny krok
w rozwijaniu portfolio produktów skierowanych do polskich klientów. Cyfrowa pożyczka, która była
pierwszym produktem naszego banku na polskim rynku, spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Mamy nadzieję, że kolejne rozwiązania również trafią w gusta Polaków – mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager Raiffeisen Digital Bank na Polskę.
Chcemy by tworzone przez nas rozwiązania finansowe dawały klientom swobodę i by ułatwiały im codzienne życie. Nowe produkty zostały zaprojektowane na podobnych zasadach co nasza oferta pożyczkowa – łatwość, prostota i pełna cyfrowość. Klienci mogą z nich korzystać, gdzie chcą i kiedy chcą – mówi Alexey Kapustin, CEO Raiffeisen Digital Bank.
W ciągu ponad roku naszej obecności na polskim rynku otrzymaliśmy wiele opinii od dotychczasowych klientów. Doceniamy każdą informację zwrotną, każdą opinię, ponieważ właśnie dzięki nim możemy ulepszyć ofertę i dostosowywać do oczekiwań klientów. Taki proces rozwijania produktów przekłada się na większe zadowolenie klientów, które widzimy np. ocenach naszej aplikacji– mówi Jakub Malach, Członek Zarządu Raiffeisen Digital Bank.
Więcej informacji na: https://www.raiffeisendigital.com/pl/pl/index.html
Kontakt dla Mediów: media@raiffeisendigital.com
Nadesłał:
Klang! Media
|
Komentarze (0)