Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Ranking: galerie przyjazne rodzinom. We Wrocławiu wygrywa Magnolia Park
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dla każdej aglomeracji powstało osobne zestawienie. Wśród 1000 mieszkańców, mających przynajmniej jedno dziecko w wieku do lat 12 i regularnie odwiedzających centra handlowe, przeprowadzano ankiety. Galerie odwiedzili także eksperci Colliers International. Dodatkowo, przeprowadzono też wywiady z zarządcami i właścicielami galerii, pod kątem ich propozycji dla rodzin. Zestawienie obejmuje wszystkie udogodnienie dla rodzin z dziećmi, kwestie bezpieczeństwa, a także ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową. Na pozycję galerii wpływ miały więc m.in. dostępność miejsc parkingowych, w tym przeznaczonych dla rodzin, zewnętrze i wewnętrzne place zabaw, pokoje dla rodziców małych dzieci, oferta sklepów z artykułami dla najmłodszych, przyjazne oznakowanie przestrzeni, oferta gastronomiczna dla maluchów, rodzinne wydarzenia specjalne, jak również lokalizacja centrum handlowego.
We Wrocławiu oceniono 11 centrów handlowych. Za galerię najbardziej przyjazną dla rodzin z dziećmi została uznana Magnolia Park, co oznacza, że jest pod tym względem jedną z najlepszych w całej Polsce. Co Magnolia Park oferuje rodzinom? Znajduje się tu m.in. sześć, niedawno zmodernizowanych, pokojów dla rodziców, w tym matek karmiących, bardzo popularny plac zabaw i fontanny na zielonej piazzy przed galerią, sala zabaw Labibu, gdzie dzieci są pod opieką profesjonalnych animatorów, a także wygodne, ogólnodostępne miejsca odpoczynku. Nie brakuje też sklepów z zabawkami, ubraniami i innymi artykułami dziecięcymi, a tuż przy głównych wejściach do galerii zlokalizowano szersze, rodzinne miejsca parkingowe.
– Kluczowe znaczenie ma dla nas to, by proponować konkretne udogodnienia i atrakcje dla rodzin z dziećmi w różnym wieku. Dbamy zarówno o najważniejsze sprawy, w tym przejrzyste oznakowanie i system informacji w galerii, jak i detale. Np. latem będzie można bezpłatnie wypożyczyć piłkę do koszykówki i pograć na boisku przy galerii. Regularnie organizujemy też atrakcyjne, w tym kulturalne i sportowe, wydarzenia dla całych rodzin. Magnolia Park działa od ponad 10 lat. Czerpiąc ze swojego doświadczenia, stale udoskonalamy ofertę – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Magnolia Park nieprzerwanie promuje aktywny styl życia. Na co dzień klienci mają do dyspozycji bezpłatne, zewnętrzne boisko multifunkcyjne, a także darmową strefę do Street Workoutu. Jest jedyną galerią handlową we Wrocławiu, która proponuje takie udogodnienia. Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Dodajmy, że w innych miastach pierwsze miejsca w rankingu zajęły m.in. Arkadia w Warszawie, Galeria Krakowska, Galeria Bałtycka w Gdańsku, Manufaktura w Łodzi. W stolicy Dolnego Śląska na kolejnych miejscach za Magnolia Park znalazły się Aleja Bielany i Pasaż Grunwaldzki.
Raport został przygotowany przez Colliers International, PRCH (Polska Rada Centrów Handlowych) oraz panel badawczy Ariadna.
https://www.magnoliapark.pl/
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Nadesłał:
PREXPERT
|
Komentarze (0)