Moda » Odzież
Rebel Yell w Confashion Magazine
Zobacz więcej zdjęć » |
W związku z pozytywnym odbiorem przez polskie i zagraniczne środowisko fotograficzne po pierwszym wydaniu specjalnym, wraz z premierą kolejnego numeru „Reblel Yell”, Confashion Magazine odświeżył szatę graficzną i udostępnił wersję angielską serwisu. Magazyn, który do tej pory publikował premierowe sesje fashion młodych twórców, od tej pory zamieszcza także krótkie filmy o tematyce modowej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przewodnim motywem tematycznym drugiego wydania specjalnego jest bunt w modzie. Twórcy Magazynu nawoływali młodych fotografów do buntu przeciw utrwalonym kanonom piękna, fotografii, estetyki oraz do poruszania tematów tabu. Wśród sesji znalazły się edytoriale z modelką o kontrowersyjnej urodzie, modelką plus size, a także cykle zdjęć poruszające temat śmierci, religii i zjawisk paranormalnych oraz fotografie wykonane w unikalnej technice, jaką jest ambriotypia.
Obawialiśmy się studyjnych, podobnych do siebie edytoriali, z rockowymi stylizacjami, heroiną rozsypaną na lustrzanym blacie, tapirem na głowie modelki i nieśmiertelnym smoky-eye. Tymczasem okazało się, że przewodnim tematem zdecydowanej większości sesji zgłaszanych do publikacji był bunt… przeciw zasadom narzucanym przez Kościół. To zaskakujące w naszym kraju. Fotografowie sięgali po motywy religijne i turpistyczne, jednak ukazywali je zachowując granice dobrego smaku. – mówi Dorota Zielonka, redaktor naczelna.
Wśród fotografów wydania znajdują się Maciej Bernas, Wiktor Franko, Antonina Dolani, Grzegorz Krysztofiak, Pauline Darley, Marta Zbieroń, Kamil Bogdański, Michał Tokarczuk, Natalia Łowicka, Jarek Kasprowiak, Maciej Grzymek, a gościem specjalnym jest projektant Mariusz Przybylski. Wydanie zawiera także kilkanaście artykułów na temat szeroko rozumianego buntu w kontekście mody.
Wydanie „Rebel Yell” ma ponad 300 stron i dostępne jest bezpłatnie w wersji online na stronie www.confashionmag.pl. Istnieje także możliwość zakupu wydania w formie drukowanej dzięki platformie magcloud.
90% czytelników magazynu stanowią fotografowie, wizażyści, projektanci i modele. Wydawca magazynu, agencja SpinHouse zapowiada sprzedaż reklam w portalu i wydaniach specjalnych.
Komentarze (0)