Firma » Biznes
Reduta rośnie w siłę – nowe smaki, technologie i styl w warszawskim centrum handlowym
![]() |
Zobacz więcej zdjęć » |
Jesień w Reducie zapowiada się wyjątkowo smacznie, stylowo i inspirująco. Centrum handlowe przy Alejach Jerozolimskich nie zwalnia tempa i zaskakuje odwiedzających kolejnymi nowościami.
W październiku do grona najemców dołączą cztery nowe marki, które wniosą do oferty centrum świeżość, różnorodność i zupełnie nowe doświadczenia zakupowe i kulinarne.
Na kulinarnej mapie Reduty pojawi się absolutna nowość - Chińczyk na Estrady HOTPOT & MALATANG, czyli miejsce, w którym spotykają się smaki, wspólne biesiadowanie i dobra zabawa. Goście spróbują tu syczuańskiego malatangu - aromatycznej, pikantnej zupy, w której samodzielnie dobiera się dodatki - oraz kultowego hotpotu w formule „jesz ile chcesz". To pierwszy taki koncept w Reducie i zapowiedź jeszcze bogatszej oferty kulinarnej centrum.
Na mapie kulinarnych odkryć Reduty szczególne miejsce zajmuje także Wonders of Asia, które działa w dwóch unikalnych konceptach - restauracji i sklepu. Sklep Wonders of Asia to kolorowa podróż po azjatyckich targowiskach - półki uginają się od oryginalnych przypraw, sosów, makaronów, ryżów czy egzotycznych owoców, a także kultowych przekąsek i słodyczy z Korei, Japonii czy Tajlandii. To prawdziwy raj zarówno dla pasjonatów gotowania, którzy chcą samodzielnie odkrywać orientalne smaki, jak i dla wszystkich, którzy lubią kulinarne eksperymenty i poszukują autentycznych składników prosto z Azji. Z kolei restauracja Wonders of Asia to miejsce, w którym klimat azjatyckiego street foodu spotyka się z nowoczesną restauracyjną wygodą. W menu znajdziemy m.in. aromatyczne rameny, pho, chrupiące pierożki gyoza, sajgonki czy popularne bułeczki bao - wszystko przygotowywane na świeżo, z użyciem najlepszych składników. To przestrzeń, w której można spróbować prawdziwych smaków Dalekiego Wschodu, spędzić czas z przyjaciółmi przy kubku tajskiej herbaty z galaretką czy po prostu złapać szybki, ale wyjątkowy lunch. Oba miejsca świetnie się uzupełniają, tworząc unikalną ofertę, jakiej próżno szukać w innych warszawskich centrach handlowych.
Dla fanów nowych technologii otwarcie Neonetu będzie doskonałym uzupełnieniem działającego już w Reducie showroomu x-kom. To przestrzeń, gdzie w jednym miejscu można porównać najnowszy sprzęt AGD, RTV i elektronikę użytkową - w formule, która odpowiada na potrzeby świadomych i wymagających klientów.
Jesień w Reducie to także premierowe otwarcia dla miłośników mody i dodatków. Change Lingerie to marka, która udowadnia, że idealnie dopasowana bielizna jest możliwa - oferując aż 88 rozmiarów biustonoszy i profesjonalne wsparcie brafitterek. Z kolei już 14 października w Reducie pojawi się Vezzi - marka biżuterii, której nowa kolekcja Mystique zachwyca astrologicznymi symbolami, tarotem i naturalnymi kamieniami. To propozycja dla tych, którzy w modzie szukają czegoś więcej niż tylko dodatków - biżuterii z duszą i znaczeniem.
Nowe otwarcia wpisują się w sukces Reduty, która w ostatnim roku odnotowała 5-procentowy wzrost odwiedzalności. Coraz częściej zaglądają tu nie tylko mieszkańcy Ochoty i zachodniej Warszawy, ale także rodziny z pobliskich miejscowości, korzystając z wygodnego dojazdu i przestronnego parkingu.
Jesień w Reducie to zaproszenie do odkrywania nowych smaków, trendów i inspiracji. To miejsce, w którym zakupy naturalnie łączą się z kulinarnymi podróżami i modowym stylem życia.
Nadesłał:
KatarzynaD.
|
Komentarze (0)