Firma » Biznes

Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki

Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
Zobacz więcej zdjęć »
Już jutro marka TEDi – popularna sieć sklepów oferujących szeroki asortyment produktów codziennego użytku – otworzy nowy sklep CH Reduta.

Warszawska Reduta konsekwentnie realizuje strategię wzmacniania swojej oferty. Już jutro marka TEDi – popularna sieć sklepów oferujących szeroki asortyment produktów codziennego użytku – otworzy nowy sklep w tym centrum. To kolejna nowość, która podniesie atrakcyjność Reduty zarówno dla odwiedzających, jak i potencjalnych partnerów biznesowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

TEDi to marka, która inspiruje i odpowiada na różnorodne potrzeby klientów, łącząc atrakcyjne ceny z szerokim wyborem. Oferta sklepu obejmuje artykuły dekoracyjne, produkty do rękodzieła, kosmetyki, akcesoria do domu i ogrodu, a także artykuły pierwszej potrzeby. Nowy sklep TEDi zlokalizowany jest na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię prawie 700 m².

Na początku roku Reduta wzbogaciła swoją strefę gastronomiczną. Stacja Smaku zyskała dwie nowe restauracje specjalizujące się w kuchni azjatyckiej – Spicy Curry & Dim Sum i Wonders of Asia Eat.

Całkiem niedawno do grona najemców dołączyła także Biedronka czyniąc Redutę jedynym obiektem w stolicy, gdzie konsumenci mogą korzystać z oferty dwóch marketów spożywczych – wspominanej Biedronki i hipermarketu Carrefour. To unikalne połączenie umożliwia zapewnienie kompleksowej oferty zakupowej pod jednym dachem, spełniając tym samym oczekiwania szerokiego grona klientów

TEDi to kolejna marka, która idealnie wpisuje się w naszą strategię – różnorodny asortyment, atrakcyjne ceny, oferta w pełni dostosowana do potrzeb współczesnego klienta – mówi Agnieszka Mazurek, Senior Leasing Manager G-City i dodaje – Dynamiczny rozwój spójnej koncepcyjnie oferty sklepów i usług, czyni Redutę idealnym miejscem dla marek z szeroko rozumianego segmentu smart shopping, szukających opcji rozwoju w świetnie skomunikowanej lokalizacji w stolicy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KatarzynaD.

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »