Firma » Biznes
Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
![]() |
Zobacz więcej zdjęć » |
Warszawska Reduta konsekwentnie realizuje strategię wzmacniania swojej oferty. Już jutro marka TEDi – popularna sieć sklepów oferujących szeroki asortyment produktów codziennego użytku – otworzy nowy sklep w tym centrum. To kolejna nowość, która podniesie atrakcyjność Reduty zarówno dla odwiedzających, jak i potencjalnych partnerów biznesowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
TEDi to marka, która inspiruje i odpowiada na różnorodne potrzeby klientów, łącząc atrakcyjne ceny z szerokim wyborem. Oferta sklepu obejmuje artykuły dekoracyjne, produkty do rękodzieła, kosmetyki, akcesoria do domu i ogrodu, a także artykuły pierwszej potrzeby. Nowy sklep TEDi zlokalizowany jest na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię prawie 700 m².
Na początku roku Reduta wzbogaciła swoją strefę gastronomiczną. Stacja Smaku zyskała dwie nowe restauracje specjalizujące się w kuchni azjatyckiej – Spicy Curry & Dim Sum i Wonders of Asia Eat.
Całkiem niedawno do grona najemców dołączyła także Biedronka czyniąc Redutę jedynym obiektem w stolicy, gdzie konsumenci mogą korzystać z oferty dwóch marketów spożywczych – wspominanej Biedronki i hipermarketu Carrefour. To unikalne połączenie umożliwia zapewnienie kompleksowej oferty zakupowej pod jednym dachem, spełniając tym samym oczekiwania szerokiego grona klientów
– TEDi to kolejna marka, która idealnie wpisuje się w naszą strategię – różnorodny asortyment, atrakcyjne ceny, oferta w pełni dostosowana do potrzeb współczesnego klienta – mówi Agnieszka Mazurek, Senior Leasing Manager G-City i dodaje – Dynamiczny rozwój spójnej koncepcyjnie oferty sklepów i usług, czyni Redutę idealnym miejscem dla marek z szeroko rozumianego segmentu smart shopping, szukających opcji rozwoju w świetnie skomunikowanej lokalizacji w stolicy.
Nadesłał:
KatarzynaD.
|
Komentarze (0)