Firma » Reklama

Reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku
Zobacz więcej zdjęć »
Facebook zdecydowanie wiedzie prym wśród portali społecznościowych. Mimo, iż powstał stosunkowo dawno temu (4 lutego 2004) niezmiennie cieszy się popularnością, wśród uzytkowników internetu. I

Instagram, Twitter bądź inne twory o charakterze społecznościowym w żadnym wypadku nie zagrażają facebook'owi. Niemal każdy go ma, kto ukończył 13 lat. Średni wiek użytkowników facebook'a to 22 lata. Projekt jakim jest ów portal społecznościowy po raz pierwszy został uruchomiony na uniwersyetcie Harvarda i miał służyć studentom oraz uczniom szkół średnich. Autorami są: Marc Zuckerberg, Chris Hughes, Dustin Moskovitz oraz Eduardo Saverin. Facebook zatrudnia aktualnie ponad 1000 pracowników. W 2008 jeden z założycieli, Marc Zuckerberg został najmłodszym miliarderem świata, co równocześnie dało mu 735 w rankingu stworzonym przez magazyn Forbes. 18 maja 2012 zaś facebook miał swój debiut na giełdzie NASDAQ. Debiut ów przeszedł do historii jako najwyżej wyceniona spółka w historii.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Facebook usprawnia a przede wszystkim umożliwia kontakt z innymi osobami bez wzgledu na miejsce zamieszkania. Ponadto dzięki osi czasu utworzonej w 2011 roku, użytkownicy portalu mogą dzielić się poszczególnymi wydarzeniami z życia, nie mówiąc o swobodnym publikowaniu zdjęć. Z jednej strony posiadanie facebook'a jest nieocenionym narzędziem komunikacji, z drugiej strony zaś można dostrzec minusy- jak łatwy dostęp do podstawowych danych, z czego nie wszyscy zdają sobie sprawę. Ponadto facebook gromadzi i przechowuje dane na swoich serwerach mimo usunięcia konta przez użytkownika. Co więcej pliki cookies ładowane przez stronę zapamiętują wszystkie inne witryny, które w jakiś sposób powiązane są z facebook'iem. Padły również oskarżenia jakoby firma szpiegowała swoich użytkowniów i zmieniała dane funkcje bez żadnego ostrzeżenia. Jak widać powyżej zakładając facebook'a albo będąc już posiadaczem konta należy analizować również negatywne aspekty. Kampanie Reklamowe na Facebooku zobacz tutaj na ofertę.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

creativepublication

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »