Gospodarka » Narzędzia

Reklama produktu

Jak doskonale wiadomo, przysłowie mówi: „reklama dźwignią handlu”. W tej dziedzinie gospodarki chodzi bowiem o to, aby sprzedać jak największą ilość danego produktu. A jak to inaczej zrobić bez dobrej reklamy?

Promowany przez nas produkt, musi zapaść w pamięć potencjalnemu klientowi, tak aby ten chciał go kupić w przyszłości. Musimy przekonać go do tego zakupu. W tym celu konieczna jest dobra kampania reklamowa.

Najlepsza reklama to taka, która w trafia do potencjalnych klientów. Przede wszystkim musimy przeprowadzić badania. Jeżeli prowadzimy sklep internetowy z produktami codziennego użytku reklama może być prowadzona w wszystkich środkach reklamy. Z kolei inaczej będzie w przypadku, gdy mamy specjalistyczne usługi np. szkolenia dla menedżerów. Wówczas najlepiej jest skupić na specjalistycznej prasie lub na reklamie telewizyjnej, o dogodnym czasie np. w godzinach wieczornych, kiedy właśnie ta grupa społeczna ma chwilę wolnego. Według najnowszych badań najskuteczniejszą formą reklamy jest połączenie dwóch typów przekazu: wizualizacji oraz niewerbalnych przekazów. Tylko ta mieszanka jest kluczem do sukcesu.

Świetnym przykładem na reklamę uliczną może być zastosowanie banerów reklamowych. Banery reklamowe świetnie sprawdza na budynkach lub mostach. Służy dobrej reklamie. Banery reklamowe standardowo jest zgrzewany na krawędziach i posiada metalowe oczka ułatwiające montaż. Co ciekawe, taki rodzaj reklamy możemy uznać za stosunkowo tani. Ceny wahają się już od 20 zł za 1m2 banera przy zamówieniu powyżej 100m2. Jeśli zaś pragniemy reklamy 1-3m2 cena za metr wynosić będzie ok 50 zł.

Reklama jest istotnym elementem handlu. Dzięki niej możemy zainteresować społeczeństwo naszym produktem i zwiększyć jego sprzedaż. Reklamy możemy spotkać wszędzie: w sklepach, na ulicach, w skrzynce pocztowej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

l.nowak1815

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »