Technologie » Internet
Reklama w Internecie
Zobacz więcej zdjęć » |
Używanie internetu w celu zareklamowania określonych dóbr nie jest zarezerwowane wyłącznie dla przedsiębiorstw, które niedawno zaistniały na rynku i chcą się skutecznie wybić. To również świetny sposób, aby polepszyć rezultaty swojej dotychczasowej sprzedaży. Strona internetowa jest elementarnym składnikiem biznesu, w związku z czym warto zastanowić się nad pozycjonowaniem, czyli procesem mającym na celu uzyskanie przez określoną stronę internetową jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach dla danych fraz oraz słów kluczowych. Proces ów jest częścią szeroko rozumianego marketingu internetowego, który trafia do największej rzeszy potencjalnych klientów. Prócz pozycjonowania warto również skupić się na działalności na portalach społecznosciowych, choćby typu facebook, który wciąż ma ogrom użytkowników i to na całym swiecie. Warto również zwrócić uwagę na buzz marketing- mimo enigmatycznej nazwy to nic innego jak aktywność na różnego rodzaju forach internetowych skieroanych do określonej grupy docelowej. W przypadku pozycjonowania nie polecamy odkładania tego na później, bowiem im szybciej się tego podejmiemy, zlecając to zadanie zaufanej firmie tym szybciej będziemy dostrzegać wymierne rezultaty. Wysoka pozycja w wyszukiwarce google to znacznie większy zysk. Wedle raportów prztygotowanych przez agencję Nielsen znacznie wzrosły wpływy na reklamę. Najszybciej pod tym względem rozwija się europejski rynek reklam internetowych. Usługi reklamowe www.star-marketing.net
Nadesłał:
creativepublication
|
Komentarze (1)
Ja uważam, że myśląc o reklamie w internecie, najpierw powinniśmy wykorzystać działania takie jak pozycjonowanie stron internetowych ;) W Kłobucku zajmuje się tym
http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-klobuck.html - warto spojrzeć ;)