Technologie » Internet
Reklamuj się w CPA. Nie marnuj pieniędzy na kliknięcia
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wyższa efektywność CPA
Efektywność formatu CPC jest niższa od CPA między innymi dlatego, że w CPC płacimy za wszystkie rodzaje kliknięcia, więc jeśli jest to post sponsorowany, to płacimy za polubienie posta, skomentowanie i udostępnienie go. W CPA płacimy jedynie za efektywną akcję (polubienie strony, przejście do aplikacji, na stronę zewnętrzną). Nie jest to jednak dostępne ani z poziomu Ad Managera ani Power Editora - najpopularniejszych narzędzi do zarzadzania kampaniami reklamowymi na Facebooku. Aby to zrobić trzeba uzyskać dostęp do API reklamowego serwisu. Dzięki takiemu dostępowi Catvertiser.com jest właśnie w stanie realizować efektywne kampanie w modelu CPA.
To się opłaca
Podczas badań w Catvertiser.com i w oparciu o informacje płynące od naszych klientów ustaliliśmy, że kampanie reklamowe w formacie CPA są bardziej efektywne niż te prowadzone w CPC lub CPM (cost per mille). Na przykład koszt pozyskania fana z kampanii w formacie CPA był aż 7x niższy niż z kampanii rozliczonej za same kliknięcia. Jasno więc widać, że opłaca się prowadzić kampanie w CPA.
Podstawowe zalety CPA
- płacimy wyłącznie za realne efekty
- możemy efektywnie pozyskiwać fanów stron
- optymalizowanie kampanii na przejście do aplikacji
- skuteczne kierowanie na stronę sklepu
- optymalizacja kosztów kampanii reklamowej
*Catvertiser to narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki takim funkcjonalnościom jak: kampanie w modelu CPA, zaawansowana promocja postów czy integracja z Google Analytics, Catvertiser jest świetną alternatywą do standardowych narzędzi reklamowych Facebooka. Naszymi klientami są domy mediowe, agencje social media i reklamowe oraz marki z Polski i kilkunastu krajów Europy, Azji, obu Ameryk. Cenią nas za możliwość szybkiej i przejrzystej optymalizacji efektów kampanii i zmniejszanie jej kosztów. Narzędzie zostało wyróżnione między innymi podczas Innovation Award Media Trendy 2014 w kategorii "Innowacyjne produkty, usługi, narzędzia badawcze".
Nadesłał:
pressario
|
Komentarze (0)