Firma » Reklama
Reklamy telewizyjne – siła mediów
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dlaczego reklamy telewizyjne są tak skuteczne, dlaczego mają tak dużą siłę oddziaływania na konsumentów? Główna przyczyną jest zasięg, telewizja jest oglądana codziennie przez miliony widzów, naszych przyszłych klientów. Z drugiej strony telewizja kształtuje opinie, cieszy się zaufaniem, więc tym łatwiej konsumenci są skłonni uwierzyć reklamie.
Wiadomo od dawna, że obraz przemawia najlepiej, zwłaszcza jeśli jest to ruchomy obraz połączony z dźwiękiem. Dlatego w reklamach telewizyjnych przykłada się duża wagę do obrazu – musi być ruch, kolory, gesty, wszystko co mocno przemawia do naszej wyobraźni. Oddziaływanie obrazu wzmacniamy oczywiście dźwiękiem, uzyskując przy okazji dodatkowy efekt w postaci docierania do tych widzów, którzy w przerwie na reklamę wyszli na przykład do kuchni. Bardzo często dźwięk w reklamie telewizyjnej i radiowej jest identyczny: ta sama muzyka i teksty. Reklama zasłyszana w radio od razu kojarzy nam się z tym co widzieliśmy w telewizji.
Dobra reklama powinna być krótka, do 30 sekund. W tym czasie powinniśmy zawrzeć przekaz w postaci jakiejś krótkiej historii z puentą. Dłuższa reklama z trudem zatrzymuje uwagę widza, jest nieefektywna, a tym samym droższa. Dobrze zrobione reklamy telewizyjne powinny łatwo dać się skrócić, tak, aby powstało kilka wersji. Emitujemy tę, która w danym czasie będzie najbardziej skuteczna. W dłuższych blokach reklamowych emituje się najpierw dłuższy film reklamowy, a po kilku minutach krótszy, dla utrwalenia przekazu. Reklamy telewizyjne trafiają również do internetu, do jej oglądania w sieci bardzo łatwo można zachęcić ludzi wrzucając tzw. wersje „nieocenzurowane”, które rozchodzą się w sieci jako tzw. reklama wirusowa.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Yeden
|
Komentarze (0)