Kultura, sztuka » Kultura
Rekord w Czorny Piontek. Śląska wersja Black Friday podbiła serca i statystyki
Zobacz więcej zdjęć » |
Ubiegłoroczna akcja Galerii Katowickiej, przygotowana na Black Friday, pokazała, że połączenie tradycji z międzynarodowym świętem zakupowym to doskonały koncept, który przyniósł nie tylko rekordową odwiedzalność, ale i równie imponujące wyniki sprzedaży. Okazało się także, że Ślązacy kochają takie „eksperymenty”, gdzie lokalność styka się z pierwiastkiem globalnym.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W 2018 po raz kolejny Galeria postanowiła udowodnić, że odwołanie się do tradycji i poszukiwanych przez mieszkańców Śląska emocji, połączone z komercyjnym świętem, może być wydarzeniem innym, niż proponują pozostałe, konkurencyjne obiekty. Co więcej, pobity został zeszłoroczny rekord odwiedzalności! Wyjątkowy koncept Fest Czornego Weekendu przekonał ponad 183 000 osób do tego, że warto skorzystać z zakupów stacjonarnych właśnie w Galerii Katowickiej. To potwierdza, że klienci poszukują nietuzinkowych wydarzeń i chcą doświadczać emocji, które powstają w kontakcie z realnym światem, a nie podczas wirtualnych zakupów.
- Po ubiegłorocznym sukcesie naszej nowatorskiej czarnopiątkowej akcji wiedzieliśmy, że ogromnym wyzwaniem będzie poprawienie tak wysokich wyników i zaskoczenie klientów czymś nowym, nawiązującym do tradycji, a przy okazji nowatorskim i nie zakłócającym podstawowego celu eventu – sprzedaży. Przygotowaliśmy wydarzenie, które nie tylko przyniosło klientom satysfakcję w postaci zakupów, ale dało również coś więcej - mnóstwo emocji i nowych doświadczeń. Ślązacy, stawiając się tak licznie w Fest Czorny Weekend właśnie u nas pokazali, że doceniają nasze oryginalne, odważne akcje i emocje, jakie przekazujemy. Po raz kolejny zaufali nam także najemcy, przygotowując dedykowane tylko na ten weekend specjalne akcje, promocje i niespodzianki – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.
Fest Czorny Weekend – zniżki, darmowe kreple i czorny kafyj
Fest Czorny Weekend został symbolicznie zainaugurowany występem rozśpiewanego i roztańczonego korowodu śląskich artystów w przestrzeni Galerii Katowickiej. Na miejscu o wyjątkowy klimat zadbał lokalny zespół ludowy, wykonujący śląskie szlagiery. W piątek i sobotę, w specjalnie przygotowanej strefie odpoczynku, na Klientów czekał darmowy czorny jak wongiel kafyj (czarna kawa), krepel z niecodziennym czornym lukrem (pączek z czarnym lukrem) oraz śląski napój marki Pyrsk. Nabranie sił było konieczne, by wzmocnić się przed najważniejszą atrakcją weekendu – wyjątkowymi zniżkami aż do 70%, rabatami i niespodziankami przygotowanymi przez najemców. Dodatkowo klienci, którzy w weekend zrobili zakupy o minimalnej wartości 100 złotych, mogli odebrać designerską poduszkę z grafiką przedstawiającą kultowe śląskie obiekty.
Nadesłał:
Open Media
|
Komentarze (0)