Firma » Biznes
Rekordowy grudzień w Galerii Tarnovia
Grudniowa odwiedzalność to najlepszy wynik w historii Galerii, nie licząc miesiąca tuż po otwarciu, a wszystko wskazuje na to, że styczeń może przebić ten wynik. 16 grudnia 2016 w Galerii Tarnovia zadebiutowało kino sieci CINEMA3D. Otwarcie nowego multipleksu, który jest jednocześnie pierwszym kinem wielosalowym w Tarnowie, było uwieńczeniem zmian zaplanowanych w obiekcie na rok 2016. Już od dnia otwarcia kina odwiedzalność Galerii Tarnovia systematycznie rosła, by pod koniec miesiąca osiągnąć 12% na plusie. Wyniki footfall osiągnięte natomiast w pierwszej połowie stycznia wykazują dalszą tendencję wzrostową - od 1 do 15 dnia miesiąca, liczba odwiedzin wzrosła już o ponad 14%.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Miesiąc, który minął od otwarcia kina CINEMA3D pokazuje, że ogromny wysiłek, zarówno organizacyjny, jak i finansowy, jaki włożyliśmy w powodzenie Galerii Tarnovia przynosi zamierzone efektu. Galeria wzmocniła swoją rolę na handlowej mapie Tarnowa stając się pierwszym centrum handlowym w okolicy, które gwarantuje zarówno pełnię wrażeń zakupowych, jak i rozrywkowych. Nasz plan na ten rok jest jednoznaczny - chcemy kontynuować zmiany w obiekcie rozwijając i równoważąc mix najemców. Naszym priorytetem jest teraz wzmocnienie oferty restauracyjnej" - mówi Matthew Lunt, Senior Vice-President, Heitman.
Galeria Tarnovia to pierwsze centrum handlowe w Tarnowie otwarte w listopadzie 2009 roku. Od początku swojej działalności Galeria oferuje klientom szereg marek nieobecnych w żadnym innym obiekcie handlowo-usługowym w mieście, jak m.in. H&M, New Yorker a od ponad miesiąca także 5-salowe kino CINEMA3D. Od końca 2015 centrum przeszło także szeroko zakrojone zmiany wizerunkowe, które objęły zarówno parking, jak i wnętrze Galerii a także kanały komunikacji marketingowej.
Nadesłał:
RedLuck PR_
|
Komentarze (0)