Technologie » AGD - RTV
Relacja po śniadaniu prasowym z Fabio De’Longhi
Zobacz więcej zdjęć » |
Popisowy deser na dobry początek dnia serwował mistrz kuchni Teo Vafidis, a przedstawiciele mediów w kameralnej atmosferze rozmawiali z Fabio De’Longhi o europejskim i polskim rynku urządzeń AGD, o trendach i zmieniających się preferencjach zakupowych konsumentów. Jako prezydent CECED – Fabio De’Longhi zwrócił uwagę na potrzebę współpracy producentów urządzeń AGD w zakresie ochrony środowiska i działań na rzecz recyklingu zużytych produktów. „To ważny problem i wyzwanie, z którym wszyscy musimy się zmierzyć i dążyć do przyjęcia wspólnych standardów postępowania w tej niezwykle ważnej dla naszej przyszłości kwestii.”
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rynek polski postrzegany jest przez Grupę De’Longhi jako bardzo obiecujący, nie tylko ze względu na liczebność, ale także ze względu na rozwój preferencji zakupowych. Dynamiczny rozwój naszego społeczeństwa i jego potrzeb doskonale pasuje do strategii rozwoju firmy, która zgodnie z własnym motto „Living innovation” wprowadza na rynek zawsze aktualne rozwiązania.
Dziennikarze pytali o pozycję Grupy De’Longhi na polskim rynku i stan penetracji naszego rynku. W opinii Fabio De’Longhi jak na dwa lata bezpośredniej obecności w Polsce wyniki notowane przez markę są bardzo satysfakcjonujące, aczkolwiek dużo jest jeszcze do zrobienia, w kwestii umocnienia rynkowej pozycji. Dlatego firma nie ustaje w wysiłkach, by dostarczać konsumentom regularnie premierowe modele kuchennych i domowych urządzeń, by efektywnie je promować i kształtować świadomość potrzeb wśród jak najszerszej grupy odbiorców.
Ekspresy do kawy – najbardziej znana i najsilniejsza linia produktów w portfolio marki De’Longhi, doskonale odbierane są przez polskich nabywców, a sprzedaż szczególnie modeli z segmentu automatycznych urządzeń klasy Premium nieustannie rośnie. Pytany o rynek kawy i ekspresów, Fabio De’Longhi podkreślił, że celem firmy jest produkcja urządzeń, projektowanie idealnych pod względem funkcjonalnym, z dopracowanymi detalami ekspresów automatycznych, także na kapsułki dzięki współpracy z Nespresso. „Urządzenia do parzenia kawy, nie ziarna są naszym podstawowym biznesem” – podsumował dyskusję.
Fabio De’Longhi ciekawie opowiadał jak przejęcie marki Kenwood przez grupę De’Longhi ponad 10 lat temu zmieniło obraz i schemat działania Grupy. „To był prawdziwy krok milowy w naszej historii, prawdziwy początek międzynarodowej kariery, rozszerzeniem nie tylko rynków zbytu, ale przede wszystkim horyzontów działania i myślenia. Razem z marką Kenwood pozyskaliśmy doskonały zespół, know how i bezcenne rynkowe doświadczenia.” Najlepszym podsumowaniem spotkania jest refleksja Fabio De’Longhi, że to pasja i wiara we własną markę są siłą napędową jej rozwoju. Zdaniem Teo Vafidisa niezbędna jest jeszcze miłość, to swojego zajęcia. Z pewnością obu Panom jej nie brakuje.
Nadesłał:
Estoria.pl
|
Komentarze (0)