Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
RELAKS DLA CIAŁA I DUCHA – NOWOŚCI KOSMETYCZNE MARKI CIEN I DENTALUX OD LIDLA
Zobacz więcej zdjęć » |
Dlatego sieć Lidl rozwija linię kosmetyków Cien, proponując już kilkadziesiąt różnych produktów tej marki, oraz Dentalux, oferującą artykuły do higieny jamy ustnej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Cien Professional do włosów
Profesjonalna ochrona włosów ważna jest zwłaszcza po okresie letnim, kiedy są one szczególnie narażone na szkodliwe działania wysokiej temperatury, słońca, słonej wody morskiej czy chlorowanej wody z basenu. Lidl proponuje nową linię Cien Professional z dodatkiem keratyny, która odbudowuje strukturę włosa. Wśród artykułów znaleźć można m.in.: szampon do włosów Cien Professional (5,99 zł/250 ml/szt.), który nie tylko wzmacnia włosy ale i chroni przed wysuszeniem. W ofercie Lidla dostępna jest także maska do włosów Cien Professional (6,99 zł/250 ml/szt.), która za sprawą pantenolu i olejków pielęgnacyjnych pomoże odbudować zniszczoną strukturę włosa. Do codziennego stosowania warto wykorzystać natomiast odżywkę do włosów (5,99 zł/200 ml/szt.), ułatwiającą rozczesywanie oraz lakier do włosów Cien Professional (5,99 zł/250ml/szt.), zwiększający ich objętość. Dodatkowo kosmetyki ładnie i przyjemnie pachną oraz są wygodne w aplikowaniu.
Pielęgnacja ciała
Kolejną nowością w kategorii kosmetyków są produkty do kąpieli. Wśród nich znajdują się m.in. hipoalergiczny żele pod prysznic Cien (2,99 zł/500 ml/szt.) z dodatkiem witaminy A,E,F oraz prowitaminy B5, które wykazują właściwości nawilżające, potwierdzone w badaniach. Są one dostępne orzeźwiających wariantach zapachowych, m.in.: z dodatkiem limetki, mango lub grejpfruta. Podczas kąpieli przyda się także kremowy płyn hipoalergiczny do kąpieli w wydajnej butelce (5,99 zł/1,5 l/szt.), który znajdziemy w trzech rodzajach: z ekstraktem z oliwek i olejków awokado, o zapachu jedwabiu z nawilżającym olejkiem arganowym oraz o zapachu alg morskich z olejkiem makadamia. Idealnym uzupełnieniem kąpieli będzie sól Cien (3,55 zł/ 600 g/szt.) do nabycia w kilku wariantach m.in.: o zapachu pistacji i wanilii.
Mydła w kostce
Kosmetyki do ciała Cien to także szeroki wachlarz mydeł w kostce, które są produktami kosmetycznymi pierwszej potrzeby. Wśród nich mydło hipoalergiczne (1,99 zł/ 200 g/ szt.) stworzone dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Nie posiada substancji zapachowych, a jego skład uzupełniony został naturalnym olejem z oliwek i olejem migdałowym. W ofercie Lidla dostępne są także: delikatne kremowe mydło (1,99 zł/100g/szt.), które w 25% składa się z kremu pielęgnacyjnego, dzięki czemu nie tylko myje, ale też nawilża skórę dłoni. Hitem oferty są mydła cięte (1,99 zł/75 g/szt.), w trzech odsłonach: glicerynowe z owsem i ekstraktem z miodu, z płatkami jaśminu oraz peelingujące z ziarnami maku. W mydlanym asortymencie Lidla znajdziemy również klasyczne białe mydła Cien (1,99 zł/100 g/szt.) o zapachu frezji, jaśminu, lub pomarańczy z oliwą z oliwek.
Linia produktów Dentalux
W asortymencie Lidla warta uwagi jest także linia profesjonalnych produktów do higieny jamy ustnej. Dentalux m.in.: czyścik 3 w 1 (7,99 zł/opak.) z ekstraktem z mięty, który może posłużyć jako nić dentystyczna, plastikowa wykałaczka lub czyścik do języka, woskowana nić dentystyczna z fluorem i miętowym aromatem (7,99 zł /opak.) oraz zupełna nowość: uniwersalne końcówki do szczoteczek elektrycznych (24,99 zł/ opak.), które pasują do markowych szczoteczek czołowych producentów.
Szeroki asortyment nowości produktowych marki Cien oraz Dentalux, to doskonała okazja, by uzupełnić swoją kosmetyczkę o wysokiej jakości kosmetyki w atrakcyjnych cenach. Produkty dostępne są w ofercie stałej we wszystkich sklepach sieci Lidl.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.
Nadesłał:
Anna Grońska
|
Komentarze (0)