Rozrywka » Sport
Reprezentanci Polski w Rio 2016 w kampanii „Dziękuję Ci Mamo”
„Marki Procter & Gamble powstały po to, by każdego dnia dawać mamom to, co najlepsze”, powiedział Marek Kapuściński, Prezes Procter & Gamble w Polsce. „Podczas tak ważnego wydarzenia, jakimi są Igrzyska Olimpijskie, największa uwaga skupiona jest głównie na zawodnikach, to ich zmagania śledzą miliony fanów na całym świecie. Jednak my wiemy, że za sukcesem każdego sportowca, każdego dziecka, stoi jego mama, jej zaangażowanie i poświęcenie. Dlatego w naszej kampanii to mamy są w centrum uwagi. Poprzez nasze produkty chcemy wyrazić podziw i wdzięczność dla każdej mamy na świecie” – dodaje.
Ambasadorzy
“Jestem  dumna, że współpracuję z firmą Procter & Gamble. Cieszy mnie, że  mama będzie mi towarzyszyć w trakcie jednej z najważniejszych walk – o  medal olimpijski. Jej wsparcie jest dla mnie nieocenione. Kiedy cztery  lata temu uległam kontuzji tuż przez Igrzyskami Olimpijskimi, to dzięki  mamie znalazłam w sobie siłę by po raz kolejny stawać do walki o miejsce  na podium olimpijskim.” – komentuje Maja Włoszczowska, srebrna  medalistka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie oraz wielokrotna mistrzyni i  wicemistrzyni Europy
 w kolarstwie górskim. 
“Mama zawsze była, jest i będzie moim największym kibicem. Za każdym razem stara się towarzyszyć mi podczas zawodów. Igrzyska Olimpijskie to największe sportowe wydarzenie oraz wyzwanie dla każdego sportowca. Bardzo się cieszę, że dzięki Procter & Gamble, mama będzie mogła być blisko mnie w Rio de Janeiro.” – stwierdził Radosław Kawęcki, dwukrotny wicemistrz świata i dwukrotny mistrz Europy w stylu grzbietowym.
		Nadesłał:
            wiska 
	 | 
	
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)