Firma » Biznes
RetailShow 2012 po raz trzeci
Zobacz więcej zdjęć » |
Pierwszy dzień targów, wtorek 21 listopada, będzie nie tylko dniem targowym ale również okazją do dyskusji specjalistów polskiego rynku handlu detalicznego podczas Retail Congress 2012. Eksperci zaproszeni do udziału w konferencji przedstawią światowe trendy w projektowaniu i refreshingu sklepów, rozwiązania wspomagające sprzedaż i zarządzanie a także skuteczne narzędzia marketingowe. Konferencja została podzielona na trzy sesje: Shop Design - trendy i inspiracje, Retail Technology - inteligentne narzędzia oraz Marketing - efektownie i efektywnie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Niewątpliwą atrakcją targów będzie The Perfect Store 2012, czyli modelowy sklep zbudowany na powierzchni 200 m2 i odwzorowujący realne warunki do prezentacji produktów. W sklepie znajdą się innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie, w tym: regały suche, stoiska dedykowane, chłodnictwo, oświetlenie ogólne i specjalistyczne, identyfikacja wizualna, POS i display, Digital Signage, systemy fiskalne i wagi, systemy zabezpieczeń, wentylacja i klimatyzacja. Goście targów będą mieli okazję sprawdzić i wypróbować w praktyce wszystkie prezentowane tu rozwiązania i urządzenia.
Strefy RetailShow 2012:
„Store Design" - obejmuje projektowanie sklepów, meble i regały sklepowe, meble chłodnicze, meble dla butików, aranżację, oświetlenie, meble magazynowe, strefę wejścia, organizację półki sklepowej.
„Retail technology" - obejmuje kasy, wagi, oprogramowanie dla handlu, czytniki i drukarki kodów kreskowych, drukarki fiskalne, kolektory danych, RFID, CRM, systemy zabezpieczeń, kontrolę dostępu i rejestrację czasu pracy, obsługa płatności, systemy komunikacji bezprzewodowej i mobilnej.
„Sales & Marketing" - obejmuje digital signage, materiały POS i display, e-commerce, systemy lojalnościowe, systemy geolokacyjne i liczenia klientów, systemy identyfikacji wizualnej, aromamarketing, audiomarketing, merchandising, systemy franczyzowe, produkty FMCG.
„Eqiupment & Service" - obejmuje wózki sklepowe, boksy kasowe, wózki magazynowe, systemy prowadzenia klienta, klimatyzacja i wentylacja, maszyny czyszczące, usługi outsourcingowe, finansowe, consultingowe i prawne, systemy parkingowe.
RetailShow 2012
21-22 listopada 2012 r., godz. 09.00 - 17.00, Warszawskie Centrum EXPO XXI, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14.
Wstęp bezpłatny po zarejestrowaniu na stronie www.retailshow.pl lub w dniu targów na recepcji targowej. Informacje o wystawcach: http://www.retailshow.pl/index.php/start/wystawcy.
Komentarze (0)