Gospodarka » Żywność
Ricola – nowy klient Havas Media ruszył z kampanią radiową
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Havas Media zwyciężyło w przetargu marki Ricola, w wyniku którego zajmie się kompleksowym planowaniem, optymalizacją i zakupem kampanii mediowych dla klienta. Brief obejmował przygotowanie całorocznej strategii mediowej, obok której agencja Havas zaproponowała również niestandardowe rozwiązania komunikacji marketingowej, wykraczające poza tradycyjne media.
W ramach nawiązanej współpracy w tym tygodniu rozpoczęła się pierwsza kampania Ricola obejmująca emisję spotów na antenach wchodzących w skład pakietów: Zet Total i RMF 3D. Kampania dotyczy produktów wsperających codzienną troskę o gardło i głos.
Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku. Marka Ricola została stworzona przez firmę cukierniczą Richterich & Compagnie w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie. Każdy cukierek Ricola zawiera specjalną mieszankę 13 zioł, które działają odświeżająco dla głosu i gardła. Ricola to 1 marka ziołowych cukierków w Europie ceniona przez konsumentów za wysoką jakość i walory smakowe.
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            PR Communication | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)