Gospodarka » Żywność

Ricola – nowy klient Havas Media ruszył z kampanią radiową

Ricola – nowy klient Havas Media ruszył z kampanią radiową
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja Havas Media wygrała przetarg na obsługę mediową cukierków funkcjonalnych Ricola. W tym tygodniu rozpoczęła się pierwsza kampania radiowa promująca cukierki ziołowe Ricola bez zawartości cukru.


Havas Media zwyciężyło w przetargu marki Ricola, w wyniku którego zajmie się kompleksowym planowaniem, optymalizacją i zakupem kampanii mediowych dla klienta. Brief obejmował przygotowanie całorocznej strategii mediowej, obok której agencja Havas zaproponowała również niestandardowe rozwiązania komunikacji marketingowej, wykraczające poza tradycyjne media.
 
W ramach nawiązanej współpracy w tym tygodniu rozpoczęła się pierwsza kampania Ricola obejmująca emisję spotów na antenach wchodzących w skład pakietów: Zet Total i RMF 3D. Kampania dotyczy produktów wsperających codzienną troskę o gardło i głos.
 
Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku. Marka Ricola została stworzona przez firmę cukierniczą Richterich & Compagnie w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie. Każdy cukierek Ricola zawiera specjalną mieszankę 13 zioł, które działają odświeżająco dla głosu i gardła. Ricola to 1 marka ziołowych cukierków w Europie ceniona przez konsumentów za wysoką jakość i walory smakowe.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »