Zdrowie » Medycyna
Ricola z kampanią w TV i radio
Zobacz więcej zdjęć » |
W sobotę 21 września 2019 r. wystartowała nowa kampania producenta szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola. Marka zaplanowała komunikację opartą na platformie Wish you well/ Życzymy Ci tego co najlepsze. To platforma kultywująca szeroko rozumiany i bardzo ważny dla dzisiejszych konsumentów element WELLBEINGU. Ricola wspiera życie oraz dbanie o siebie w zgodzie i harmonii z naturą, dzięki dobroczynnej mocy szwajcarskich ziół oraz ich działaniu odświeżajacym dla ust i gardła.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach kampanii zaplanowane są działania w TV (spoty 15” i 30” emitowane będą na TVN, Polsacie, pakietach stacji tematycznych Premium TV, Polsatu tematycznego) oraz akcja specjalna na antenie RMF FM – w planie m.in. konkurs z nagrodami oraz dedykowana marce audycja w RMF Classic. Działania zaplanowane są do 24 listopada. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas. Kreację stworzyła agencja Hogarth UK.
Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku przez Emila Richtericha w Szwajcarii w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie. Każdy cukierek Ricola zawiera specjalną mieszankę 13 ziół, które działają odświeżająco dla głosu i gardła. Ricola to 1 marka ziołowych cukierków w Europie ceniona przez konsumentów za wysoką jakość i walory smakowe.
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (0)