Zdrowie » Uroda
Right Guard – kiedy doba to za mało
Zobacz więcej zdjęć » |
Right Guard to nowa linia kosmetyków dla mężczyzn, oferująca 48-godzinną ochronę i skuteczność. Stworzona z myślą o wszystkich współczesnych, aktywnych, przedsiębiorczych mężczyznach, których doba wydaje się trwać, a czasami rzeczywiście trwa 48 godzin.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ośmiogodzinny dzień pracy odszedł już do przeszłości. Pracujemy dłużej, żyjemy aktywniej, podejmujemy coraz więcej wyzwań. Współczesny mężczyzna - nie tylko ma być silny, dynamiczny i zdecydowany – musi jeszcze sprostać oczekiwaniom współczesnych kobiet, które chcą mieć przy boku eleganckiego, pachnącego i zadbanego partnera. W takiej sytuacji gwarancja poczucia świeżości i pewności przez cały dzień staje się nieoceniona.
Marka Schwarzkopf & Henkel, wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, stworzyła nową linię kosmetyków dla mężczyzn Right Guard - kosmetyków opracowanych w celu zapewnienia maksymalnej, 48-godzinnej ochrony przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem. Są to jedyne na polskim rynku męskie kosmetyki gwarantujące tak długi okres skutecznego działania.
Right Guard to produkty pielęgnacyjne nowej generacji, a w opracowaniu ich innowacyjnej formuły wykorzystana została najnowocześniejsza technologia. Wysokiej jakości formuła Right Guard oferuje mężczyznom długotrwałą, podwójną ochronę: antyperspiracyjną - przed nadmiernym wydzielaniem potu oraz antybakteryjną – przed bakteriami odpowiedzialnymi za powstawanie niemiłego zapachu. W skład linii kosmetyków dla mężczyzn Right Guard wchodzą dezodoranty antyperspiracyjne oraz żele pod prysznic.
Wszystkie dezodoranty w linii Right Guard, tj. roll-on (50ml), sztyft (50ml) oraz aerozol (150ml) – zostały stworzone w oparciu o nową, wysoce skuteczną formułę zawierającą antybakteryjnie działające molekuły srebra, które zwalczają bakterie odpowiedzialne za tworzenie się nieprzyjemnego zapachu. Aby panowie mogli być absolutnie pewni skuteczności kosmetyku, w składzie dezodorantów Right Guard dodatkowo obecne są specjalne deoaktywne mikro-kapsułki, z których aktywne składniki uwalniane są stopniowo – podczas aktywności fizycznej, w momentach stresu lub gdy wzrasta temperatura ciała. Dzięki temu dezodoranty Right Guard nie tylko zapewniają długotrwałą ochronę, eliminując nieprzyjemny zapach i dyskomfort uczucia wilgoci, ale również skutecznie zapewniają aż do 48 godzin świeżości, nawet najbardziej aktywnym mężczyznom.
Panowie mogą wybrać spośród czterech świeżych i męskich zapachów:
- Cool Impact
- Fresh Blast
- Energy Burst
- Power Flash
Uzupełniając tę dynamiczną nową linię dezodorantów, Right Guard oferuje także serię żeli pod prysznic. Formuła żelu Right Guard zawiera aktywne składniki zwalczające bakterie odpowiedzialne za nieprzyjemny zapach, dając ponadto ekstra świeży efekt dezodorantu, a także mentol, o chłodzącym i orzeźwiającym działaniu. Wszystko to, aby dobrze zacząć dzień, a długotrwały efekt świeżości utrzymywał się nawet do ośmiu godzin po prysznicu. Żele Right Guard dostępne są w dużych, męskich opakowaniach o pojemności 400 ml, w wersjach zapachowych odpowiadających dezodorantom.
Wszystkie produkty Right Guard dostępne są w sklepach i drogeriach. Rekomendowana cena detaliczna to ok. 14.00 zł brutto.
Od 50 lat, Right Guard stanowił skuteczną broń amerykańskich mężczyzn przed niemiłym zapachem. Obecnie Right Guard jest drugą najbardziej popularną serią dezodorantów dla mężczyzn w USA. Od marca 2010 Right Guard stanowi tajemną broń także dla panów w Polsce. Nowa linia wysoce skutecznych kosmetyków Right Guard zwalcza nieprzyjemny zapach u jego źródła – oferując aż do 48 godzin wyjątkowo skutecznej ochrony mężczyzn wysoce aktywnych.
Od ponad 130 lat Henkel nie ustaje w wysiłkach, by czynić życie ludzkie łatwiejszym, lepszym i piękniejszym. Klasyfikowana w rankingu największych firm na świecie Fortune Global 500 i, według magazynu Fortune, najbardziej podziwiana firma w Niemczech, oferuje silne marki i technologie w trzech strategicznych obszarach: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Każdego dnia ponad 52 tysiące pracowników Henkla w 125 krajach całego świata wypełnia misję firmy zgodnie z mottem "A Brand like a Friend" (Marka jak Przyjaciel). W 2008 roku Henkel odnotował sprzedaż w wysokości 14,1 miliarda euro, skorygowany zysk operacyjny firmy wyniósł 1,46 miliarda euro.
Nadesłał:
monika.deptula@kuzniapr.pl
|
Komentarze (0)