Społeczeństwo » Społeczeństwo
Rio Mare z nową polską stroną www
Na początku sierpnia została uruchomiona nowa strona Rio Mare w polskiej wersji językowej. Łatwa w nawigacji, oferuje wiedzę na temat znaczenia ryb w zbilansowanej diecie. Jej filarem jest najlepszej jakości tuńczyk z doskonałą oliwą z oliwek – esencja prawdziwego, włoskiego smaku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Czytelna architektura strony prowadzi czytelnika przez kolejne zakładki: produkty, przepisy, zdrowie, nowości i pochodzenie. Oprócz flagowego produktu, jakim jest tuńczyk w puszce w oliwie z oliwek lub w wodzie, Rio Mare oferuje również sardynki w puszce, łososia oraz bardzo chętnie jedzoną w Polsce makrelę. Szeroką gamę produktów uzupełniają sałatki Insalatissime oraz pasty z tuńczyka i łososia, niezwykle lubiane przez dzieci. W sekcji przepisy znaleźć można mnóstwo kreatywnych i szybkich do wykonania pomysłów na przygotowanie dania na bazie ryby w puszce, od przystawek, przez kanapki, sałatki, dania główne na bazie ryżu, kasz, makaronu, na pizzy i tartach kończąc. Dla ułatwienia wyboru przepisy podzielone zostały na różne kategorie m.in. klasyczne, fit, dla dzieci, dla smakoszy, sezonowe, na specjalne okazje etc. Niezwykle szeroki wybór przepisów Rio Mare potwierdza wszechstronność zastosowania ryb w puszce, odpowiadającą potrzebom każdej grupy wiekowej.
Ideą przewodnią strony www.riomare.pl jest edukacja w zakresie świadomego odżywiania, którego niezastąpionym elementem są ryby. Dla utrzymania formy fizycznej i dobrego samopoczucia dietetycy zalecają spożywanie co najmniej 150 g ryby 2 razy w tygodniu. Ryba w puszce jest cenną alternatywą dla świeżej ryby. Posiada takie same wartości odżywcze, nie zawiera konserwantów, a jej jakość jest bardzo dokładnie kontrolowana. Ryba jest bogata w substancje niezbędne do utrzymania zdrowia: szlachetne białka, fosfor, witaminy, minerały, kwasy tłuszczowe. Pochodzące z niej szlachetne białka dostarczają wszystkie typy aminokwasów, stanowiących podstawowy budulec naszego organizmu. Istną kopalnią białka jest tuńczyk. 100 g tuńczyka w oliwie z oliwek, po odsączeniu, zawiera 24 g białka - więcej niż surowy stek wołowy o tej samej masie. Fosfor oraz wapń pomagają w utrzymaniu zdrowych kości i zębów. 100 g tuńczyka w oliwie z oliwek dostarcza 20% ich dziennego zapotrzebowania. Tuńczyk zawiera tłuszcze nienasycone, które pomagają w utrzymaniu odpowiedniego poziomu cholesterolu, a także cenne witaminy: B12 i PP (niacynę). 100 g tuńczyka w oliwie z oliwek zapewnia połowę dziennej dawki witaminy PP, czyli prawie o połowę więcej niż wołowina.
Rio Mare, jako jedyny gracz na polskim rynku, może pochwalić się przejrzystą ścieżką produkcji tuńczyka, którą może prześledzić każdy konsument. Każdy tuńczyk, zarówno we Włoszech, jak i zagranicą, ma swoją historię. To prawdziwa biografia, uwzględniająca jego pochodzenie, a kończąca się w chwili, gdy ryba trafia na półkę sklepową. Ta biografia „spisana jest” na każdej puszce, dzięki czemu konsument wie, co działo się od momentu złowienia ryby do chwili,
w której została przetworzona, zamknięta w puszce i zabezpieczona. Wpisując odpowiedni kod znajdujący się na puszce i wypełniając formularz na stronie, konsument może dowiedzieć się, w którym oceanie ryba została złowiona, na jakim trawlerze była transportowana, jak trafiła do fabryki, w jakiej puszce została zamknięta i w którym pudełku znajdowała się owa puszka. Cały proces trwa od 24-48 godzin.
http://www.riomare.com/pl-pl//
Informacje dla mediów:
Irmina Dzyr-Rainka
Irmina.rainka@socialkuchnia.pl
+48 601 289 115
__________________________________________________________________________¬¬¬¬
O Rio Mare
Marka Rio Mare jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, jednak dopiero od 2012 roku produkty Rio Mare są dystrybuowane bezpośrednio przez firmę Bolton Group i jej przedstawicielstwo – Bolton Polska. Doskonałej jakości produkty są dostępne we wszystkich dużych sieciach handlowych (Carrefour, Tesco, Kaufland, Auchan, Makro, Selgros, Intermarche', Leclerc) oraz innych sklepach sieciowych (Piotr & Paweł, Alma, Chata Polska, Stokrotka).
Wedle danych firmy Nielsen za maj 2016 Rio Mare jest drugą marką z udziałem 11,1 % w polskim rynku (z wyłączeniem dyskontów).
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
irmina.dzyr.rainka@gmail.com
|
Komentarze (0)