Technologie » Internet

Roczny zapas paliwa od marki Halne

NAV Agency oraz agencja interaktywna Mint Media zrealizowały wspólny projekt dla marki Halne, należącej do spółki piwowarskiej Van Pur.

W ramach współpracy agencji i działu Trade Marketingu Van Pur zorganizowana została aktywacja konkursowa dedykowana detalistom, a także powstała przejrzysta witryna o charakterze promocyjno-informacyjnym https://promocjahalne.pl/.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na stronie znajdują się informacje dotyczące promocji oraz konkursu, a także formularz zgłoszeniowy. Kampania skierowana jest do sprzedawców detalicznych, posiadających koncesję na sprzedaż alkoholu. Pula nagród w konkursie wynosi ponad 100 000 zł. Przy jednorazowym zakupie minimum 10 zgrzewek piwa Halne uczestnik może zgłosić się do konkursu, w którym do wygrania jest 200 jednorazowych bonów paliwowych o wartości 100 zł, a dla trzech osób roczny zapas paliwa. Przy jednorazowym zakupie 60 zgrzewek piwa uczestnik otrzymuje też nagrodę gwarantowaną w postaci bonu paliwowego o wartości 100 zł.

W ramach współpracy z Van Pur NAV Agency opracowała koncepcję kreatywną, KV oraz materiały wspierające, a także zajęła się kompleksową obsługą aktywacji. Agencja Mint Media odpowiadała za kreację w zakresie kampanii digital oraz koncepcję i projekt graficzny witryny. Po stronie NAV agency za współpracę odpowiada Tomek Seremet – Activation Manager, zaś po stronie Mint Media Piotr Wojtalewicz - IT Project Coordinator.

Promocja i konkurs trwają od 22 października do 30 listopada 2018 lub do wyczerpania puli nagród.

NAV agency to agencja kreatywna specjalizująca się w opracowywaniu strategii komunikacji oraz aktywacji shopper i trade marketingowych, a także ich kompleksowej obsługi. W tych zakresach agencja współpracuje m. in z Żywiec Zdrój, Danone, Kraft Heinz, Van Pur, czy Credit Agricole.

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. Unilever, Philips, Perła, Develey, DHL Express, Cukiernia Sowa, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »