Firma » Biznes

Rodolphe Rodrigues dołącza do Havas Media Group jako Global Head of Data

Rodolphe Rodrigues dołącza do Havas Media Group jako Global Head of Data
Zobacz więcej zdjęć »
Havas Media Group ogłosiło, że Rodolphe Rodrigues, były Global Media Director w AXA, współzałożyciel Weboramy i doktor fizyki molekularnej, objął nowo utworzone stanowisko Global Head of Data w Havas Media Group.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Rodolphe poprowadzi wszystkie nowe projekty związane z danymi, obejmie nadzór nad inwestycjami i zespołami specjalistów w zakresie analizy, zarządzania danymi oraz tworzenia nowych modeli biznesowych. Do jego zadań będzie należało również zarządzanie oraz globalny rozwój DBI, jednostki wyspecjalizowanej w data driven marketingu.
 
Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w efektywnym rozwoju ekosystemów danych dla wiodących marek, Rodolphe zajmie się opracowaniem behawioralnej segmentacji odbiorców i strategii kontentowych dla klientów Havas Media Group na całym świecie. Pozwoli to klientom na implementację szytych na miarę strategii marketingowych, które napędzają sukces firmy.
 
Stéphanie Marie, Chief Transformation Officer w Havas Media Group: Pozyskiwanie tak prestiżowych, globalnych innowatorów jak Rodolphe, ma kluczowe znaczenie dla naszego rozwoju i działalności naszych klientów. Głębokie zrozumienie danych i odbiorców mediów pozwala nam zaoferować klientom najlepsze rozwiązania na rynku. Rodolphe doskonale rozumie wartość naszego zintegrowanego modelu Havas Village i korzyści, jakie efektywne zarządzanie ekosystemem danych może przynieść naszym klientom.
 
Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań 3i. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »