Rozrywka » Rozrywka

Rodzina Portu Łódź, czyli kto zagości na billboardach w mieście?

Rodzina Portu Łódź, czyli kto zagości na billboardach w mieście?
Zobacz więcej zdjęć »
W dniu 21 marca rusza konkurs na Rodzinę Portu Łódź. Fotografie będzie można zgłaszać do konkursu do końca miesiąca. Następnie zdjęcia laureatów będzie można oglądać w tegorocznych kampaniach promocyjnych Portu Łódź. Na zwycięzców konkursu czekają także karty podarunkowe.

Wielkoformatowe rodzinne zdjęcie, którym można chwalić się w całym mieście? Taką możliwość daje konkurs Rodzina Portu Łódź organizowany w dniach 21 - 31 marca. Kandydatury
na najsympatyczniejszą i najbardziej fotogeniczną rodzinę będzie można zgłaszać za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej na stronie www.portlodz-konkurs.pl.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


- Do udziału w konkursie zapraszamy wszystkie rodziny, które spędzany ze sobą czas traktują jako dobrą zabawę, potrafią puścić wodze fantazji i zatrzymać tą wyjątkową chwilę w kadrze aparatu - mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.

1 kwietnia poznamy trzy finałowe rodziny, spośród których Jury wyłoni zwycięzców. Na ogłoszenie wyników uczestnicy poczekają do 3 kwietnia. Profesjonalne zdjęcia laureatów będzie można podziwiać na billboardach
i w materiałach promocyjnych Portu Łódź. Zwycięska rodzina może liczyć na 5 000 zł do wykorzystania w sklepach zlokalizowanych na terenie centrum, a pozostałe dwie rodziny, które znajdą się w finale na 1000 zł do wydania
w sklepie IKEA. To jednak nie koniec nagród. Swoich faworytów wskażą również Internauci. Rodzina, która zdobędzie najwięcej ich głosów, otrzyma Nagrodę Publiczności i bon o wartości 1 000 zł na zakupy w IKEA.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.portlodz.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Maria Szwed

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »