Kultura » Kultura

Rodzina z Gdańska na billboardach jesiennej kampanii Parku Handlowego Matarnia

Rodzina z Gdańska na billboardach jesiennej kampanii Parku Handlowego Matarnia
Zobacz więcej zdjęć »
Do końca miesiąca na trójmiejskich billboardach można oglądać nową odsłonę jesiennej kampanii reklamowej Parku Handlowego Matarnia. Tym razem twarzą kampanii została cała, pięcioosobowa rodzina – zwycięzcy konkursu „Pokażcie rodzinny styl Trójmiasta”.

Czwartą już edycję konkursu „Pokaż swój styl” Park Handlowy Matarnia skierował do rodzin, dla których moda jest szansą do zabawy i które swoimi stylizacjami lubią wyrażać własną osobowość. Laureatami tegorocznej odsłony została rodzina Kuźniar z Trójmiasta – Mirella i Grzegorz wraz z dziećmi: Frankiem, Leonem i Rozalką. Udział w sesji zdjęciowej był dla nich kolejną okazją do wspólnego spędzenia czasu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Rodzinna sesja została zrealizowana w gdańskim plenerze. Stylizacje przygotowała Dorota Florek, stylistka Parku Handlowego Matarnia. Do zdjęć wybrano stroje z najnowszych jesiennych kolekcji sklepów zlokalizowanych w parku, miedzy innymi: Reserved, Top Secret, KappAhl i TK Maxx, a buty oraz dodatki pochodziły z ECCO, CCC, Deichmann czy Yes. We wszystkich stylizacjach dominowały jesienne barwy: pomarańcz, żółć, bordo oraz granat. Sesję wykonał Marcin Biedroń ze studia A12 Team, a za wizaż i fryzury odpowiadała Magdalena Szarzyńska.

 

Wygrana „Pokażcie rodzinny styl Trójmiasta!”, to dla nas wielki zaszczyt i frajda. Cieszę się, że mogliśmy wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, bo była to doskonała zabawa, dzięki której będziemy mieli fajną pamiątkę – piękne, rodzinne zdjęcia – mówi Mirella Kuźniar – I oczywiście nie bez znaczenia jest bon na zakupy w Parku Handlowym Matarnia, bo każdy z nas będzie mógł wybrać coś nowego dla siebie na jesień - dodaje.

 

Zwycięska rodzina wyjątkowo bawiła się podczas sesji zdjęciowej, której efekty można podziwiać do końca miesiąca. Oprócz nagrody w postaci sesji zdjęciowej laureaci otrzymali bon o wartości 4000 zł na zakupy w Parku Handlowym Matarnia.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Maria Szwed

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »