Firma » Reklama
Rodzina z Łodzi twarzą centrum handlowego Port Łódź
Zobacz więcej zdjęć » |
Najnowsze badania firmy badawczej IQS wskazują, że co drugi badany - 48% respondentów - deklaruje, że znana osoba występująca w reklamie nie wpływa na jego decyzje zakupowe i utożsamianie się z marką. Natomiast duże znaczenie ma rekomendacja znajomych czy rodziny. Pozytywną opinią bliskich, co do danego produktu kieruje się aż 53% respondentów. Centrum handlowe Port Łódź postawiło na autentyczność i „modeli” do swoich kampanii reklamowych wybiera spośród Klientów. Na nośnikach reklamowych w Łodzi i okolicach, a także na terenie samego centrum trwa najnowsza kampania, której bohaterem jest rodzina z Łodzi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Od samego otwarcia pozycjonujemy się jako centrum rodzinne, miejsce przyjazne, przestronne, z wszelkimi udogodnieniami dla rodzin z dziećmi dlatego uznaliśmy, że nikt tak dobrze nie odda ducha Portu Łódź jak rodzina - mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer marketingu w Port Łódź. Chcieliśmy pokazać naszych prawdziwych Klientów, nie wynajętych modeli. Ta koncepcja bardzo dobrze się sprawdziła i w tym roku wyłoniliśmy już czwartą Rodzinę Portu Łódź. Jej wizerunek jest wykorzystywany w kampaniach reklamowych centrum, które promują wydarzenia odbywające się u nas np. Jarmark Regionalny, Dzień Wielkich Promocji, czy Letnie oraz Zimowe Wyprzedaże – dodaje.
W tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 80 zgłoszeń. Wybierana corocznie rodzina jest bardzo dobrze dopasowana do zakładanego pozycjonowania marki. Wszelkie atrybuty przypisywane rodzinie są kojarzone ze wspólnymi zakupami w centrum handlowym, dzięki temu Klienci nie mają poczucia niespójności.
Wybrana rodzina - państwo Udut - promuje Port Łódź na kilkudziesięciu nośnikach reklamowych w Łodzi oraz okolicznych miejscowościach. Promocja obejmuje OOH, stronę internetową, materiały POS i media społecznościowe.
Nadesłał:
beyondpr
|
Komentarze (0)