Firma » Biznes

ROHLIG SUUS Logistics z kampanią dla branży e-commerce

ROHLIG SUUS Logistics z kampanią dla branży e-commerce
Zobacz więcej zdjęć »
ROHLIG SUUS Logistics intensyfikuje działania informacyjno-promocyjne dla branży e-commerce. Kampania jest elementem szerszej strategii operatora, który konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w obsłudze sektora, budując możliwe szeroką i kompleksową ofertę usług.
  

Prowadzona komunikacja podkreśla mocne strony firmy, takie jak dostawy przesyłek o większych gabarytach, nie podejmowanych przez paczkomaty i branżę kurierską czy wysokie kompetencje związane z estetyką dostarczanych przesyłek. Akcentuje również szerokie możliwości w zakresie magazynowania i kompletacji produktów oraz profesjonalne rozwiązania informatyczne oferowane przez operatora dla tego kanału

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pierwszą fazę kampanii ROHLIG SUUS Logistics rozpoczął od działań media relations, publikując systematycznie w branżowych mediach informacje prasowe związane z tematyką e-commerce oraz komentarze eksperckie przedstawiające specyfikę biznesu internetowego. Dzięki nim
e-przedsiębiorcy mogą m.in. poznać dokładniej ofertę firmy czy dowiedzieć się, jak dobrać optymalny model obsługi logistycznej dla swojego e-sklepu.

Obecnie operator promuje serię filmików prezentujących świadczone usługi dla kanału e-commerce. Krótkie, animowane spoty ukazują się systematycznie na portalu Linkedin ale można je również znaleźć na stronie www.suus.com oraz kanale YouTube. ROHLIG SUUS planuje również stworzenie specjalnych infografik obrazujących ciekawe informacje ze świata e-biznesu oraz filmików z udziałem pracowników firmy, którzy przybliżą interesujące zagadnienia ze świata e-commerce.

Jak wskazuje Agnieszka Bober - Marketing & Communications Manager ,,Sektor e-commerce wciąż rośnie w siłę. Już 22% naszych krajowych dostaw, stanowią dostawy do odbiorców indywidualnych (B2C) i w dalszym ciągu zauważamy tendencję wzrostową. Mając to na uwadze ukierunkowaliśmy nasze działania wizerunkowe na e-biznes, nie tylko by przybliżyć ofertę firmy, ale również informować naszych klientów na temat możliwości i rozwiązań logistycznych jakie stwarza ten kanał sprzedaży' - dodaje przedstawicielka ROHLIG SUUS Logistics.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

biuroprasowe

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »