Technologie » Internet

Rosnące zainteresowanie platformą B2B Online

Rosnące zainteresowanie platformą B2B Online
Zobacz więcej zdjęć »
B2B Online – rosnące zainteresowanie e-sklepów po Targach E-Handlu 2012 W pierwszych dniach marca 2012 w Poznaniu dobyły się targi E-Handlu – dla właścicieli sklepów internetowych była to szansa na poznanie wielu nowych możliwości, które usprawniają pracę i pomagają rozwijać biznes

Podstawowym, a jednocześnie najbardziej czasochłonnym i kosztownym zadaniem e-sklepów jest tworzenie katalogów produktów. Nie ulega wątpliwości, że dobrze zaprezentowana oferta to połowa sukcesu. Odwiedzający targi mogli się przekonać, że właśnie ta operacja może odbywać się automatycznie, a to dzięki B2B Online.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

B2B Online dla sklepów internetowych to nie tylko dostęp do wielu dostawców w jednym miejscu i gotowe katalogi produktów, z których łatwo można skorzystać, ale także niezwykle wygodna dostawa Drop Ship.  Dzięki Drop Ship właściciele sklepów internetowych nie muszą dokonywać dużych zamówień i ponosić kosztów magazynowania, ponieważ  dostawcy zrealizują zamówienie bezpośrednio do klienta końcowego.

 

„Od zakończenia targów E-Handel zauważyliśmy rosnące zainteresowanie platformą wśród firm, które planują rozpoczęcie działalności w sprzedaży internetowej. Mimo dużej liczby firm na targach, które oferują oprogramowanie dla sklepów internetowych, mało z nich posiada gotowe rozwiązania zapewniające automatyczną integracje dostawców i hurtowni. Dla sklepów to bardzo ważne, ponieważ bez takiej integracji nie mają wiarygodnych informacji o dostępności produktów i bieżących cenach zakupów. – informuje Grzegorz Siwiński prezes zarządu spółki B2B ONLINETargi były dla nas też szansą na spotkanie z firmami, które oferują usługi logistyczne, w tym drop ship i bez wątpienia popularność tej formy logistyki jest coraz większa. Dzięki rozwiązaniom B2B Online ta forma realizacji zamówień może być łatwo obsługiwana od strony zarówno dostawców jak i e-sklepów”

 

Dostęp do kilkuset tysięcy ofert w jednym miejscu

Dzięki Platformie łatwo przeglądać i zamawiać produkty korzystając z ofert wielu dostawców. Łatwo porównywać ceny. Jest to sposób nie tylko na zwiększenie konkurencyjności oferty, ale także zwiększenie różnorodności asortymentu.

 

Gotowe katalogi produktów do automatycznego wykorzystania
Jedno połączenie z B2B Online wystarczy, aby zyskać gotowe katalogi z pełnymi opisami, zdjęciami i aktualnymi cenami, a także bieżącym stanem magazynowym. Katalogi są przygotowane tak, że można je natychmiast wykorzystać we własnym e-Sklepie. Dzięki uniwersalnej wtyczce API firmy prowadzące sprzedaż w Internecie nie musza wymieniać swojego oprogramowania, aby skorzystać z możliwości systemu B2B Online.

 

Realizacja zamówień Drop Ship

Znakomitym rozwiązaniem  dla średnich i małych sprzedawców internetowych jest Drop Ship – czyli dostawa do klienta końcowego. Uwalnia ona od kosztów dużych zamówień, magazynowania i wysyłki – ponieważ dostawa towaru spoczywa na hurtowym sprzedawcy. Formuła ta sprawdzi się także wśród tych e-Sklepów, które chcą przetestować nowe produkty i poeksperymentować z różnymi ofertami - bez ponoszenia kosztów zamówienia hurtowego.

Platforma powstała dzięki wsparciu funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

Informacje o firmie

 

B2B Online sp. z o.o. jest dostawcą profesjonalnej platformy do sprzedaży i zakupów hurtowych opartej na technologii cloud computing, czyli gotowych aplikacji "w chmurze" oraz oprogramowania jako usługi - SaaS (software as a service).  Rozwiązania B2B udostępniane są zarówno w formie prywatnej – system STAR B2B do sprzedaży hurtowej, jak i publicznej – portal zakupów hurtowych PLANET B2B.

Projekt  platformy  B2B  Online  jest  współfinansowany  ze  środków  Unii  Europejskiej  w  ramach  Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

Obsługa PR i prasowa

 

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A,
03-822 Warszawa

Małgorzata Błachnio, mobile: (+48) 509 047 721,
e-mail:  malgorzata.blachnio@indalo.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »