Motoryzacja » Samochody
Rosnące zainteresowanie samochodami Volvo
Osiem pierwszych miesięcy roku 2016 to dla Volvo pasmo sukcesów. Sprzedaż samochodów szwedzkiej marki w porównaniu z ośmioma pierwszymi miesiącami roku 2015 wzrosła o 10,1 proc.
Lokomotywą sprzedaży samochodów spod znaku Volvo jest model XC60, jednak to najwięszky z SUV-ów szwedzkiej marki - XC90 - najszybciej zyskuje nowych nabywców. Najbardziej dynamicznym rynkiem dla Volvo są Stany Zjednoczone. Od początku stycznia do końca sierpnia za oceanem sprzedano 52917 samochodów Volvo, co stanowi wzrost rok do roku na poziomie 29,5 proc. Najbardziej popularnym modelem w USA jest XC90.
W przypadku rynku chińskiego w pierwszych ośmiu miesiącach 2016 roku Volvo zanotowało niemal dziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem roku 2015. W Państwie Środka Volvo sprzedało w 2016 roku 54496 samochodów, a najbardziej popularnymi modelami były produkowane w Chinach XC60 oraz S60L. W Europie sprzedaż samochodów Volvo wzrosła o 7 proc. W 2016 roku najważniejszymi państwami Starego Kontynentu są dla Volvo Niemcy, WIelka Brytania, Włochy i Francja. Najlepiej sprzedającym się modelem jest natomiast XC60.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (2)
Istotnie, Volvo sprzedaje swoje samochody także na azjatyckim rynku, na co m.in. pozwala kapitał firmy Geely. Nie zmienia to jednak faktu, że Volvo to szwedzkie samochody.
Chińczycy kupili i swoim upychają :D