Społeczeństwo » Społeczeństwo

Rośnie liczba ofert pracy dla specjalistów ds. Obsługi Klienta

Drugi kwartał 2014 roku, w porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku, przyniósł 126% wzrost liczby ofert pracy opublikowanych na portalu monsterpolska.pl. W porównaniu z ubiegłym kwartałem ich liczba podwoiła się.

IT niezmiennie na pozycji lidera

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Specjaliści IT pozostają najbardziej poszukiwaną przez firmy grupą zawodową. Od kwietnia do czerwca tego roku liczba ofert dedykowanych kandydatom z tej kategorii stanowiła 38% i w porównaniu do pierwszego kwartału wzrosła ona o 22%. Przede wszystkim poszukiwano programistów, software engineerów oraz testerów.

Poszukiwani także doradcy klienta

Potrojenie liczby ofert pracy z kategorii Obsługa Klienta sprawiło, że odnotowała ona na równi z kategorią Logistyka / Zakupy/ Transport, najdynamiczniejszy wzrost w stosunku do poprzedniego kwartału. 31% wszystkich ofert pracy to rekrutacje pracowników do działów obsługi klienta. Tutaj poszukiwano przede wszystkim doradców klienta oraz specjalistów ds. obsługi klienta.

3 razy więcej ofert pracy w kategorii Logistyka / Zakupy / Transport

Liczba ofert pracy zwiększyła się 3-krotnie, a kategoria ta zajęła trzecie miejsce w zestawieniu kwartalnym z 30% udziałem  w całej puli ogłoszeń. Najczęściej poszukiwane zawody to kierowca, specjalista ds. zakupów oraz planista.

W ubiegłym kwartale w TOP 3 nie zmieściły się oferty pracy z kategorii Finanse / Księgowość / Controlling, chociaż zawód księgowa wciąż utrzymuje się w czołówce tych najbardziej poszukiwanych przez pracodawców rekrutujących wspólnie z monsterpolska.pl.

Centra Usług Wspólnych dynamicznie rekrutują

Na portalu monsterpolska.pl pracowników aktywnie poszukiwały Centra Usług Wspólnych oraz firmy outsourcingowe. Ponad 1/3 ogłoszeń to oferty pochodzące właśnie z tego sektora. Ich liczba, w stosunku do pierwszego kwartału, wzrosła o 8%. Najwięcej ofert pracy opublikowały one w kategorii Finase / Księgowość / Controlling (32%), IT/ Programowanie (29%) oraz Obsługa Klienta (13%). Firmy outsourcingowe poszukiwały zaś specjalistów IT/ Programowania (33%), Finansów/ Księgowości/ Controllingu (12%) i Inżynierów (9%).

Liczba ofert opublikowanych przez Centra Usług Wspólnych wzrosła trzykrotnie, zaś pochodzących z  firm outsourcingowych spadła o 10%.

Najbardziej pożądane zawody

W ubiegłym kwartale najczęściej poszukiwano programistów, inżynierów, przedstawicieli handlowych, doradców klienta oraz księgowych.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

triplepr

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Joasia 2014-07-19 13:41:41

    Praca z klientem dotyczy każdego z nas, cały czas spotykamy się z obsługą pośrednią, lub bezpośrednią. Wiele firm korzysta ze szkoleń dotyczących bezpośredniej lub telefonicznej obsługi klienta, by ich pracownicy w pełni z zaangażowaniem i indywidualnie podchodzili do każdego klienta. Centra szkoleniowe prześcigają się w ofercie dotyczącej zajęć z obsługi klienta czy technik sprzedażowych nasz zespół trafił w ręce trenerów HPR Group ( http://www.hprgroup.pl/ )


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »