Technologie » Internet

Royal Ad w IAB Polska

Royal Ad w IAB Polska
Zobacz więcej zdjęć »
Wraz z początkiem roku, sieć reklamowa dla segmentu premium Royal Ad, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Royal Ad skupia luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych, a także reklamę niestandardową podczas ważnych wydarzeń ze świata biznesu i sztuki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przystąpienie Royal Ad do IAB Polska to naturalny krok w rozwoju naszej sieci, który pozwoli nam aktywnie współtworzyć polski rynek reklamy. Przez cztery lata naszej działalności, zbudowaliśmy silną pozycję na rynku. Chcemy aktywnie uczestniczyć w procesie tworzenia standardów i wypracowaniu pozytywnych praktyk. Szczególnie ważna jest dla nas możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi członkami IAB. Przystąpienie do Związku Pracodawców Branży Internetowej daje nam silną motywację do dalszego rozwoju – tłumaczy Marcin Rupiński, CEO Royal Ad.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »