Technologie » Internet
Royal Ad w IAB Polska
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Royal Ad skupia luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych, a także reklamę niestandardową podczas ważnych wydarzeń ze świata biznesu i sztuki.
Przystąpienie Royal Ad do IAB Polska to naturalny krok w rozwoju naszej sieci, który pozwoli nam aktywnie współtworzyć polski rynek reklamy. Przez cztery lata naszej działalności, zbudowaliśmy silną pozycję na rynku. Chcemy aktywnie uczestniczyć w procesie tworzenia standardów i wypracowaniu pozytywnych praktyk. Szczególnie ważna jest dla nas możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi członkami IAB. Przystąpienie do Związku Pracodawców Branży Internetowej daje nam silną motywację do dalszego rozwoju – tłumaczy Marcin Rupiński, CEO Royal Ad.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|

Magiczna chata czarownicy w ETC Swarzędz – andrzejkowa zabawa dla dzieci
Port Łódź otula rodziców – rusza druga edycja projektu „Otulacz Rodzicielski”
Magiczne warsztaty świąteczne w G City Reduta – stwórz własną ozdobę choinkową!
Gotowe do odbioru nowe mieszkania, z extra rabatem za odbiór kluczy jeszcze w tym roku
Wypożyczalnia sprzętu budowlanego – jak wybrać odpowiedni sprzęt do remontu domu?
Komentarze (0)