Firma » Bankowość
Rozmowy o bankowości, czyli „Bank na co dzień”
Zobacz więcej zdjęć » |
Działanie współczesnego banku znacząco wykracza poza obsługę klientów w oddziałach. Spektrum zadań spoczywających na pracownikach bankowych instytucji jest znacznie szersze niż 10 czy 20 lat temu. Obserwowany w ostatnim czasie intensywny rozwój nowych technologii, sprawił, że jednym z kluczowych obszarów ich działań jest implementacja rozwiązań w ramach tzw. bankowości elektronicznej czy mobilnej, ułatwiających korzystanie z kont i innych produktów finansowych. Z drugiej jednak strony osobisty kontakt z klientem jest wciąż istotnym elementem strategii sprzedażowej w tym segmencie rynku. Nasycenie i konkurencja na rynku zmusiła banki do prowadzenia intensywnej edukacji w zakresie finansów wśród przyszłych klientów, nawet tych w wieku wczesnoszkolnym! Program internetowy „Bank na co dzień” edukuje i przekonuje widzów, że instytucja bankowa w XXI wieku ma wiele „twarzy”, dostosowanych do obecnych wymagań i realiów rynkowych. Jego pomysłodawca – Fundacja Forum Zrównoważonej Technologii, przy wsparciu Fundacji PKO Banku Polskiego, postanowiła poruszyć najważniejsze kwestie związane z codzienną bankowością.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Program składa się z trzech 20-minutowych rozmów z ekspertami bankowymi, emitowanych w Internecie. W rolę prowadzącego wcielił się Ernest Bodziuch, dziennikarz ekonomiczny związany od wielu lat z Telewizją Polsat. W kolejnych odcinkach przybliży on Internautom specyfikę wybranych obszarów działalności bankowej. Czy płatności smartwatchem i telefonem są bezpieczne? Od kiedy dzieci powinny rozpoczynać edukację finansową? Kto dziś przychodzi do banku i czy możliwa jest obsługa klienta przy kawie? To tylko część pytań, na które spróbują odpowiedzieć jego rozmówcy.
– Dziś bank stoi przed szeregiem wyzwań wynikających ze zmieniających się trendów i zjawisk społecznych. Wdrażanie nowoczesnych technologii ułatwia współpracę z klientem, ale generuje szereg ryzyk związanych z cyberatakami. Rosnąca konkurencja wymusza konieczność wczesnej edukacji przyszłych klientów, dla komfortu których ucieka się od sterylnego wystroju placówek bankowych na rzecz klimatu kawiarnianego. Porozmawiamy z gośćmi na najciekawsze tematy związane z codzienną bankowością – przekonuje Ernest Bodziuch, prowadzący program „Bank na co dzień”.
Gośćmi programu będą przedstawiciele PKO Banku Polskiego - Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych, Małgorzata Kocoń, dyrektor Biura Młodego Klienta, Departament Sieci i Wsparcia Sprzedaży oraz Alicja Drozdowska, dyrektor Oddziału PKO Banku Polskiego Rotunda.
Program będzie emitowany w serwisie YouTube.pl na kanale „Szczerze o pieniądzach” (https://www.youtube.com/channel/UCLenCIQFA4XlU2rZsHz8xRw) oraz w serwisie BiznesTuba.pl. Premiery odcinków planowane są w środę: 28 października, 4 i 11 listopada br.
Pomysłodawcą projektu jest Fundacja Forum Zrównoważonej Technologii, a partnerem Fundacja PKO Banku Polskiego. W gronie partnerów medialnych znalazły się: ISBnews, BiznesTuba.pl, Comparic.pl, BusinessJournal.pl oraz kanał video „Szczerze o pieniądzach”.
Szczegółowy harmonogram emisji dostępny jest pod tym linkiem:
Nadesłał:
ProjektKomunikacja
|
Komentarze (0)