Technologie » AGD - RTV
RTV EURO AGD ponownie wybiera IRR
Zobacz więcej zdjęć » |
„Odbierz za godzinę" to kampania innowacyjnej usługi oferowanej przez sieć RTV EURO AGD, polegającej na odbiorze towaru zakupionego przez internet już po godzinie od złożenia zamówienia. Zadaniem agencji było opracowanie nazwy usługi oraz zaprojektowanie identyfikacji wizualnej, a także przygotowanie scenariusza spotu radiowego i reklamy prasowej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Druga kampania zrealizowana przez IRR dla RTV EURO AGD „Dotknij technologii" promuje sprzęt komputerowy z wchodzącym na rynek systemem Windows 8. Agencja przygotowała projekt Key Visuala do zaadaptowania na ulotki. Na bazie zaproponowanego KV opracowany został także outdoor.
Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. W pracy dla klientów agencja wykorzystuje autorskie narzędzia komunikacyjne. Do brandów obsługiwanych przez agencję należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Lenovo, Hasco-Lek, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Coccodrillo, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL i mediach interaktywnych.
Komentarze (0)