Technologie » Komputery
Rusza emisja akcji SAMITO. Spółka chce pozyskać 3,38 mln zł
SAMITO oferuje sklepom i innym firmom pozyskujących klientów online szereg rozwiązań, które pomagają pozyskać użytkowników i skutecznie zachęcić ich do dokonania zakupów. Zestaw narzędzi, który zbiorczo można opisać jako marketing automation obejmuje m.in. silnik rekomendacji, trigger marketing, e-mail marketing, powiadomienia push, ratowanie koszyka czy dynamiczną zmianę layoutu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Środki pozyskane w ramach emisji pozwolą nam na rozwój naszego autorskiego narzędzia SAMITO dla wydawców, które w tym roku wprowadziliśmy na rynek. Nasze autorskie narzędzie pomaga wydawcom monetyzować treści serwisów internetowych, poprzez zautomatyzowane działania content marketingu dla sklepów internetowych. W najbliższym czasie planujemy wprowadzenie m.in. funkcjonalności umożliwiających samodzielną implementacje przez mniejszych wydawców – komentuje Rafał Gawłowski, prezes SAMITO. - Równolegle trwają prace nad narzędziem, które pozwoli na automatyczne tagowanie treści wideo – dodaje.
Innowacyjność narzędzia SAMITO polega na automatycznym łączeniu treści artykułów na stronach wydawców z produktami ze sklepów internetowych. Przewagą narzędzia jest również efektywnościowy model rozliczenia. Spółka podjęła już współpracę m.in. z serwisami wydawnictwa Burda Media.
Równolegle, SAMITO wraz z PayNow – integratorem płatności z Grupy mBank przygotowują nową usługę efektywnego ratowania porzuconych koszyków dla e-sklepów. Usługa ta już za kilka tygodni będzie dostępna dla klientów SAMITO. W ciągu kolejnych miesięcy znajdzie się także w czołowych platformach dla e-commerce w Polsce – w formie wtyczki. Docelowo spółki wspólnie chcą opracować i wdrożyć szereg rozwiązań, które ułatwią proces płatności w sklepach online i zwiększą konwersję.
Więcej informacji dotyczących spółki i Oferty publicznej akcji, w tym Dokument Informacyjny dostępny jest na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC.
Debiut SAMITO na NewConnect planowany jest na przełomie 2021 i 2022 r.
Nadesłał:
j.boguslawska@innervalue.pl
|
Komentarze (0)