Dom » Budownictwo

Rusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - Beckers Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.

- W całej kolekcji Beckers Designer Collection nawiązujemy do skandynawskiego sposobu życia i filozofii dobrego mieszkania, opartej przede wszystkim na pozytywnym samopoczuciu domowników. Dlatego też w spocie  postawiliśmy na codzienność pełną radości, domowego ciepła i dobrej zabawy. Jednocześnie tłem dla każdej sceny są kolory z naszej najnowszej linii farb, które pozwalają uzyskać harmonię i stworzyć przyjazną przestrzeń sprzyjającą osiągnięciu wewnętrznej równowagi ­– mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

                              

Spot w ramach najnowszej kampanii Beckers pojawi się w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Można go również obejrzeć pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Q6l2cTLSMzw. Nowa linia farb wspierana będzie także kampanią w Internecie, działaniami PR oraz w mediach społecznościowych marki.

 

Nowa kolekcja farb Beckers Designer Collection, wokół której prowadzona jest kampania, to paleta 25 kolorów, stanowiących bazę dla aranżacji sprzyjających wyciszeniu i wygodnemu życiu. Podzielona jest na pięć części: The Art of Harmony, The Art of Enjoying, The Art of Being, The Art of Reflecting oraz The Art of Simple, nawiązujących do różnych aspektów życia: harmonii, radości, sztuki bycia tu i teraz, refleksji oraz prostoty. Najnowsze farby to jednak nie tylko skandynawska kolorystyka, ale też i wysoka funkcjonalność. Posiadają one ceramiczną recepturę i najwyższą odporność na zabrudzenia. Są przy tym bezpieczne dla zdrowia, czego potwierdzeniem jest rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PractumConsulting

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »