Zdrowie » Dziecko
Rusza pierwsza edycja konkursu ESPIRO. Design od Kołyski 2010
Zobacz więcej zdjęć » |
Istotą konkursu ESPIRO. Design od Kołyski 2010 jest przede wszystkim stworzenie młodym projektantom niepowtarzalnej szansy na zaistnienie w świecie designu i sztuki użytkowej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konkurs skupia się na świecie dziecka i przedmiotach codziennego użytku dla młodych rodziców, a tematyka odzwierciedla potrzebę kreowania przestrzeni dziecka już od najmłodszych lat. Organizatorem konkursu jest Baby Design Group, właściciel marki Espiro, czołowy producent i dystrybutor artykułów dla dzieci i niemowląt. Konkurs rozpocznie się w kwietniu, a prace będzie można nadsyłać do 15 czerwca 2010. Jury, w skład którego weszli między innymi redaktorzy naczelni magazynów designerskich, dziennikarze, a także wykładowca uczelni artystycznej, ogłosi wyniki już 30 czerwca.
Konkurs ESPIRO. Design od Kołyski 2010 składa się z dwóch części. Uczestnicy mogą zaproponować nowy wzór i kolorystykę istniejącego wózka dziecięcego, bądź przedstawić innowacyjny, funkcjonalny projekt krzesełka do karmienia dla dzieci. Dla zwycięzców w danej kategorii przewidziano atrakcyjne nagrody: nowoczesny komputer MacBook za projekt krzesełka i wysokiej klasy, profesjonalny aparat fotograficzny za re-styling wózka. To jednak nie koniec; organizatorzy będą starali się stworzyć możliwość wdrożenia zwycięskich projektów do produkcji.
„Niezwykle cieszy nas pozytywny odbiór konkursu ze strony uczelni artystycznych i innych środowisk skupiających młodych twórców" - komentuje Marek Niezgoda, Dyrektor Handlowy Baby Design Group. „Mamy nadzieję, że projektanci wykażą się nie tylko kreatywnością, poważnym podejściem do estetyki i funkcjonalności proponowanych przez siebie form, ale także wielkim zrozumieniem dla potrzeb młodych rodziców i dzieci. Oceniając nadesłane prace zwrócimy uwagę zarówno na ich innowacyjność artystyczną, jak i wymiar praktyczny i realne możliwości produkcyjne danej koncepcji".
Więcej informacji, regulamin konkursowy oraz zasady uczestnictwa, znaleźć można na oficjalnej stronie konkursu www.espiro.eu/konkurs. Pełna treść regulaminu dostępna jest także do wglądu w siedzibie Organizatora i Realizatora konkursu.
Partnerem konkursu są: Polsat Cafe, Dobre Wnętrze, M jak Mama, Office Designer, Vox Design, konkursykreatywne.pl, meble.pl.
Informacje dla mediów:
Biuro Prasowe i siedziba Realizatora Konkursu ESPIRO. Design od Kołyski 2010.Toolbox Creative Communications, Lniana 1/9 91-158 Łódź
Magdalena Skibka, m.skibka@toolbox.com.pl; GSM: +48 516 069 355
Nadesłał:
Toolbox Creative Communications
|
Komentarze (0)