Firma » Biznes
Ruszył pierwszy program lojalnościowy dla klientów Netto Polska
Polacy coraz chętniej korzystają z programów lojalnościowych proponowanych przez marki oraz sieci handlowe. Jak wskazują badania, w programach lojalnościowych oraz motywacyjnych bierze udział 20 proc. konsumentów. Najczęściej zaś korzystają z nich osoby w wieku 25-39 lat, stanowiące aż 28 proc. konsumentów.[1] Do marek oferujących programy lojalnościowe po raz pierwszy w swojej historii dołącza Netto. Za każde wydane w Netto 25 zł klienci otrzymają edukacyjny zestaw 4 kart, przeznaczony dla dzieci w wieku 5-10 lat. W ramach akcji będzie można zebrać kilka zestawów kart, kolekcjonerski album oraz zagrać w trzy różne gry. Dzięki zabawie połączonej z edukacją, dzieci będą miały szansę poznać ciekawostki dotyczące najbardziej znanych miejsc na całym świecie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Klienci otrzymają zestaw 4 kart za każde wydane w Netto 25 zł (z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz dania dla niemowląt). Zestawy można również kupić za jedyne 1,99 zł. Kolekcjonerski album, zawierający mnóstwo łamigłówek i ciekawostek na temat różnych kontynentów, jest dostępny w cenie 8,99 zł i zawiera 14 foliowanych stron, w zakładkach każdej z nich można umieścić do 6 kart. Korzystając z kart można zagrać w 3 różne gry edukacyjne, które w formie zabawy przybliżą dzieciom nieznany dotąd świat.
– Program Ze Scottiem dookoła świata to pomysł na urozmaicenie zakupów dla rodzin, które regularnie odwiedzają nasze sklepy – mówi Katarzyna Werner z Działu Marketingu Netto Polska. – Chcemy, żeby czas spędzony w Netto był przyjemnością również dla dzieci, które bardzo często towarzyszą rodzicom w trakcie wizyty w sklepie. Gra edukacyjna to połączenie przyjemnego z pożytecznym – świetnej zabawy oraz nauki i poszerzania horyzontów od najmłodszych lat.
Program lojalnościowy „Ze Scottiem dookoła świata” będzie trwał do 3 lipca.
O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 20 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są
w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów oferowanych przez polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Mariola Skolimowska PR & Communications Manager Netto Sp. z o.o. +48 91 469 99 08 +48 512 408 908 e-mail: msk@netto.pl |
|
Beata Sadowska Hill + Knowlton Strategies +48 22 536 38 00 +48 609 140 205 e-mail: Beata.Sadowska@hkstrategies.com | Jakub Kiraga Hill + Knowlton Strategies +48 22 536 38 00 +48 607 911 291 e-mail: Jakub.Kiraga@hkstrategies.com |
Dodatkowych informacji udzielają:
[1] Raport „Polacy w programach lojalnościowych 2015”, opracowany na zlecenie Groupe SEB Polska i PBS na podstawie ogólnopolskiego badania.
Nadesłał:
Hill
|
Komentarze (0)