Firma » Biznes

Ruszył pierwszy program lojalnościowy dla klientów Netto Polska

Netto wprowadza właśnie nowy program lojalnościowy dla swoich klientów. Akcja edukacyjna „Ze Scottiem dookoła świata” kierowana jest do rodzin z dziećmi. Za każde wydane w Netto 25 zł będzie można otrzymać prezent w postaci zestawu 4 kart do kolekcjonowania i zabawy.

Polacy coraz chętniej korzystają z programów lojalnościowych proponowanych przez marki oraz sieci handlowe. Jak wskazują badania, w programach lojalnościowych oraz motywacyjnych bierze udział 20 proc. konsumentów. Najczęściej zaś korzystają z nich osoby w wieku 25-39 lat, stanowiące aż 28 proc. konsumentów.[1] Do marek oferujących programy lojalnościowe po raz pierwszy w swojej historii dołącza Netto. Za każde wydane w Netto 25 zł klienci otrzymają edukacyjny zestaw 4 kart, przeznaczony dla dzieci w wieku 5-10 lat. W ramach akcji będzie można zebrać kilka zestawów kart, kolekcjonerski album oraz zagrać w trzy różne gry. Dzięki zabawie połączonej z edukacją, dzieci będą miały szansę poznać ciekawostki dotyczące najbardziej znanych miejsc na całym świecie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Klienci otrzymają zestaw 4 kart za każde wydane w Netto 25 zł (z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz dania dla niemowląt). Zestawy można również kupić za jedyne 1,99 zł. Kolekcjonerski album, zawierający mnóstwo łamigłówek i ciekawostek na temat różnych kontynentów, jest dostępny w cenie 8,99 zł i zawiera 14 foliowanych stron, w zakładkach każdej z nich można umieścić do 6 kart. Korzystając z kart można zagrać w 3 różne gry edukacyjne, które w formie zabawy przybliżą dzieciom nieznany dotąd świat.

– Program Ze Scottiem dookoła świata to pomysł na urozmaicenie zakupów dla rodzin, które regularnie odwiedzają nasze sklepy – mówi Katarzyna Werner z Działu Marketingu Netto Polska. – Chcemy, żeby czas spędzony w Netto był przyjemnością również dla dzieci, które bardzo często towarzyszą rodzicom w trakcie wizyty w sklepie. Gra edukacyjna to połączenie przyjemnego z pożytecznym – świetnej zabawy oraz nauki i poszerzania horyzontów od najmłodszych lat.

Program lojalnościowy „Ze Scottiem dookoła świata” będzie trwał do 3 lipca.

O Netto Polska:

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 20 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są
w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów oferowanych przez polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

 

Mariola Skolimowska

PR & Communications Manager

Netto Sp. z o.o.

+48 91 469 99 08

+48 512 408 908

e-mail: msk@netto.pl

 

Beata Sadowska

Hill + Knowlton Strategies

+48 22 536 38 00

+48 609 140 205

e-mail: Beata.Sadowska@hkstrategies.com

Jakub Kiraga

Hill + Knowlton Strategies

+48 22 536 38 00

+48 607 911 291

e-mail: Jakub.Kiraga@hkstrategies.com

Dodatkowych informacji udzielają:



[1] Raport „Polacy w programach lojalnościowych 2015”, opracowany na zlecenie Groupe SEB Polska i PBS na podstawie ogólnopolskiego badania.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Hill

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »