Moda » Odzież

Ruszyła kampania Parku Handlowego Matarnia

Ruszyła kampania Parku Handlowego Matarnia
Zobacz więcej zdjęć »
Z początkiem kwietnia ruszyła inspirowana modą i przyjaźnią kampania reklamowa Parku Handlowego Matarnia. Jej bohaterami zostali mieszkańcy Trójmiasta, laureaci konkursu „Pokaż swój styl!”.

Konkurs „Pokaż swój styl!" to inicjatywa Parku Handlowego Matarnia skierowana do osób, które śledzą najnowsze trendy i swobodnie czują się przed obiektywem aparatu. Zwycięzcami tegorocznej edycji, odbywającej się pod hasłem „Pokażcie styl Trójmiasta", została czwórka przyjaciół: siostry Malwina i Martyna Grzybowskie, Tomasz Krzyszkowski i Tomasz Piekart. Ich życie jest pełne pasji, a moda jest jedną z nich. Martyna jest tancerką, Malwina - aktorką i piosenkarką, natomiast panowie grają w tenisa. Nieliczne wolne chwile spędzają wspólnie, uprawiając sport i podróżując po Europie. Laureaci swoją konkursową stylizacją zachwycili użytkowników serwisu Facebook, za pośrednictwem którego był organizowany konkurs, i zyskali poparcie jury, które wybrało ich spośród dziecięciu finałowych ekip.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Stylizacje dla bohaterów kampanii przygotowała Dorota Florek, stylistka Parku Handlowego Matarnia. Na zdjęciach, będących efektem sesji, pokazała trzy panujące tej wiosny trendy: sportowy dla miłośników wygody i luzu, miejskie etno charakteryzujące się przygaszonymi i wypłowiałymi od słońca kolorami oraz fun&glam, bazujący na połączeniach szarości, bieli i czerni, którego atrybutami są skórzana ramoneska i sportowa męska marynarka. Sesję przygotowało studio A12, zdjęcia wykonał Marcin Biedroń, za wizaż odpowiadała Anna Stykała, autorką fryzur była Aleksandra Czerwińska, a sesję wyprodukowała Monika Biedroń.

Konkurs „Pokaż swój styl!" śledzę już od dawna - mówi Martyna Grzybowska ze zwycięskiej czwórki. - Bardzo ucieszyłam się, gdy usłyszałam o jego nowej edycji, w której mogą brać udział grupy przyjaciół. Do konkursu zgłosiłam się wraz z siostrą, narzeczonym i jego przyjacielem. Sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej parku była dla nas cudownym i ciekawym przeżyciem. Na planie panowała bardzo miła atmosfera. Było to doświadczenie, które będziemy długo wspominać - dodaje.

Zwycięska ekipa pozowała w popularnych miejscach w Gdańsku: na plaży w Brzeźnie, nad Motławą i na ulicy Długiej. Oprócz nagrody w postaci sesji zdjęciowej, laureaci otrzymali również 3000 zł do wydania w Parku Handlowym Matarnia.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Maria Szwed

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »