Gospodarka » Żywność

Ruszyła wielka wyprzedaż ponad tysiąca produktów w Carrefour

Po sukcesie promocji „1+1” Carrefour przygotował dla swoich klientów kolejną dużą akcję promocyjną. Akcja wyprzedażowa obejmuje ponad tysiąc artykułów przemysłowych. Odwiedzający sklepy Carrefour będą mieli możliwość zakupu artykułów, takich jak ubrania, zabawki bądź artykuły sezonowe .

Z myślą o klientach, sieć Carrefour wprowadziła kolejną promocję, która obejmuje szeroki asortyment artykułów przemysłowych. Wiele produktów, w tym tekstylia, artykuły ogrodowe oraz zabawki dla dzieci, odwiedzający sklepy Carrefour kupić mogą za cenę niższą nawet o 50%. Dodatkowo w ofercie uwzględniono liczne promocje na taki asortyment jak m.in.: kosmetyki, jedzenie dla zwierząt oraz słodycze, a także oferty premiujące zakup co najmniej dwóch produktów tej samej marki.

- W przeciągu ostatnich kilku miesięcy Carrefour przygotował dla swoich klientów wiele atrakcyjnych ofert promocyjnych. Wyprzedaż produktowa jest kontynuacją polityki promocyjnej siecimówi Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. – Polacy lubią wyprzedaże, dlatego najnowsza akcja obejmuje ponad tysiąc produktów. W ten sposób wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientów – dodał Marcin Olech.

Akcja promocyjna potrwa do 27 czerwca, a różnorodna gama produktów, którą obejmuje, zachęca większą liczbę konsumentów do odwiedzania sklepów Carrefour oraz do zapoznania się oferta handlową sieci.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych
i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe Carrefour

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »