Gospodarka » Żywność
Rynek gotowych sałat i sosów dynamicznie rośnie
Firma Kotaniec i Avit połączyły siły i wypuściły na rynek pakowane sałaty z dodatkiem sosu. - Pomysł gotowych sałat i sosów fantastycznie się przyjął i sprzedaż dynamicznie rośnie - więc naszym zdaniem potencjał na taki produkt jest olbrzymi. Konsumenci mają coraz mniej czasu a i cenią sobie wygodę. Stąd sukces projektu. Będziemy nadal rozszerzać naszą współpraca oferując coraz to nowsze połączenia smakowe - zapewnia Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma Avit poszukiwała elastycznego, kreatywnego i z dużymi możliwościami partnera biznesowego, który produkowałby sosy i dressingi do oferowanych przez nich sałat. Na początku 2012 roku rozpoczęliśmy rozmowy, dokładnie analizując rynek i potrzeby naszego potencjalnego kontrahenta. W wyniku testów i prób, obejmujących nie tylko walory smakowe sosu ale również kwestie sposobu podania, wypracowaliśmy wspólnie produkt, który okazał się wielkim hitem. Sosy Folwark w jednoporcjowych opakowaniach dodawane do sałat Freshline - mówi Łukasz Kotaniec.
Pierwszymi produktami, które pojawiły się na rynku były: sos czosnkowy oraz dressing włoski beztłuszczowy.
- One zapoczątkowały owocną i nadal rozwijającą się współpracę między Folwark a Avit. w 2013 r. portfolio zostało rozszerzone o sos jogurtowy, jogurtowo -ziołowy oraz sos żurawinowy, który funkcjonuje do dzisiaj. Przed nami jeszcze wiele ciekawych pomysłów, które z pewnością wspólnie zrealizujemy - zapewnia Łukasz Kotaniec.
Produkty Avit dostępne są w wybranych sieciach detalicznych. Sałatom Avit zawsze towarzyszy sos Folwark.
Nadesłał:
Folwark
|
Komentarze (0)