Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Rześko, że aż miło z Chłodzącym Kubkiem COSTA
Gigantyczny, ponad 2,5-metrowy Chłodzący Kubek COSTA zadebiutował na początku lipca, przy słynnym molo w Sopocie. Wykonany z włókna szklanego i wyposażony w specjalne systemy chłodzące dbał, by choć na chwilę zrobiło się „rześko, że aż miło” w te wyjątkowo gorące dni. Akcja, z której relację można obejrzeć na kanale COSTA COFFEE POLAND na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3mhAzQ66Dl4, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem mieszkańców i turystów, a COSTA COFFEE postanowiła przenieść ją do innych miast Polski. Tak właśnie gigantyczny Kubek COSTA już w najbliższy weekend ‒ od 31 lipca do 2 sierpnia ‒ stanie na Dworcu PKP we Wrocławiu. Następnie w pierwszych tygodniach sierpnia przyjemnie ochłodzi wszystkich warszawiaków odwiedzających Złote Tarasy. Ze stolicy swoją chłodzącą misję przeniesie z kolei do Krakowa, gdzie pod koniec wakacji zagości na placu przed Galerią Krakowską.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wizytom Chłodzącego Kubka COSTA towarzyszą specjalne atrakcje m.in. pokazy rzeźbienia w bryłach lodu. Z wielkich brył powstają londyńskie ikony, jak Pałac Buckingham czy Big Ben. Na śmiałków, którzy spróbują swoich sił w wykuciu z lodu kubeczka COSTA COFFEE czekają wakacyjne niespodzianki m.in. bidony COSTA COFFEE i płyty Radia ZetChilli. Ci, którzy zdecydują się skorzystać z chłodzącej mocy Kubka, otrzymają ponadto prezent od ekipy COSTA COFFEE – vouchery rabatowe do kawiarni.
Chłodzący Kubek COSTA odwiedza wybrane miasta Polski w ramach letniej kampanii sieci kawiarni COSTA COFFEE realizowanej pod hasłem „rześko, że aż miło”. Jej głównymi bohaterami są desery lodowe i kawy mrożone, których nowatorskie receptury wykorzystują kultowe ciasteczka OREO®. Już od połowy czerwca odnaleźć je można w pysznych kawach Ciasteczkowe Love i Cud lód z OREO® oraz wybornym deserze lodowym Cud Malina z OREO® ‒ dostępnych wyłącznie w kawiarniach COSTA COFFEE.
Nadesłał:
Brandlab24
|
Komentarze (0)