Firma » Biznes

Salon meblowy pomysłem na biznes

Salon meblowy pomysłem na biznes
Zobacz więcej zdjęć »
Polacy zwracają coraz większą uwagę na to, jak mieszkają. Śledzą wnętrzarskie trendy i chcą aranżować własne mieszkania w sposób niebanalny, z nastawieniem na wyrażenie w nich własnej indywidualności.

Częściej odświeżają swoje wnętrza, jeśli nie poprzez generalny remont, to poprzez wymianę sprzętów i dodatków. Choć nasi zachodni sąsiedzi wciąż nas pod tym względem wyprzedzają, wydaje się, że otworzenie salonu meblowego nie będzie chybioną inwestycją.


Atrakcyjna oferta

Rosnące zainteresowanie Polaków tematyką wnętrzarską ma naturalnie swoje konsekwencje, czyli niemałe wymagania, zarówno co do solidności jak i designu. Trzeba rozejrzeć się za producentem, którego produkty łączą w sobie te dwie istotne cechy. Zastanówmy się, do kogo kierujemy naszą ofertę - innymi meblami zainteresuje się młode małżeństwo, inne zwrócą uwagę osób w średnim wieku. Pomyślmy, czy i w jakim stopniu chcemy być oryginalni. Ciekawa oferta zagwarantuje nam zainteresowanie, a w zdobyciu dodatkowych klientów może być pomocna najepsza agencja promocji i wsparcia sprzedaży (więcej na http://www.iqfm.pl/). Zanim jednak się do niej zwrócimy, musimy jeszcze wybrać stosowne miejsce na nasz sklep. Powierzchnia lokalu musi być dość duża, abyśmy my mogli swobodnie wyeksponować asortyment, a klienci poruszać się bez przeszkód. Najodpowiedniejsza lokalizacja to parter; jeśli nasz sklep będzie zajmował piętro budynku, musimy zatroszczyć się o windę towarową. Inne ważne czynniki to łatwy dojazd oraz duża ilość miejsc parkingowych.

Pod skrzydłami franczyzy

Zaistnienie na rynku meblowym zupełnie samodzielnie, pod własnym szyldem może być ryzykowne i kosztowne. Skądś trzeba te meble sprowadzić , nie będziemy przecież robić ich sami (chyba że mamy lub ktoś z naszych bliskich ma takie zdolności). Problemy rozwiązują się, jeśli weźmiemy pod uwagę możliwość franczyzy. Korzystając z rynkowej pozycji i infrastruktury znanej firmy, znacznie redukujemy zarówno koszty, jak i ryzyko. Znane marki chętnie rozszerzają sieć sprzedaży, wychodząc także poza duże miasta. Swoim współpracownikom zapewniają dostęp do zaplecza magazynowego, szkoleń i sprawdzonych przez siebie rozwiązań z dziedziny promocji. My zaś zobowiązani jesteśmy dokonać wyjściowej opłaty oraz kolejnych, regularnych opłat.

Decydując się na franczyzę, nie zapominajmy o ostrożności. Dokładnie sprawdźmy sytuację rynkową naszego potencjalnego partnera, postawmy na stabilną, rokującą markę. Drobiazgowo przestudiujmy też umowę wraz z naszymi prawami i zobowiązaniami.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

listopad

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »