Firma » Biznes

Salon meblowy pomysłem na biznes

Salon meblowy pomysłem na biznes
Zobacz więcej zdjęć »
Polacy zwracają coraz większą uwagę na to, jak mieszkają. Śledzą wnętrzarskie trendy i chcą aranżować własne mieszkania w sposób niebanalny, z nastawieniem na wyrażenie w nich własnej indywidualności.

Częściej odświeżają swoje wnętrza, jeśli nie poprzez generalny remont, to poprzez wymianę sprzętów i dodatków. Choć nasi zachodni sąsiedzi wciąż nas pod tym względem wyprzedzają, wydaje się, że otworzenie salonu meblowego nie będzie chybioną inwestycją.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Atrakcyjna oferta

Rosnące zainteresowanie Polaków tematyką wnętrzarską ma naturalnie swoje konsekwencje, czyli niemałe wymagania, zarówno co do solidności jak i designu. Trzeba rozejrzeć się za producentem, którego produkty łączą w sobie te dwie istotne cechy. Zastanówmy się, do kogo kierujemy naszą ofertę - innymi meblami zainteresuje się młode małżeństwo, inne zwrócą uwagę osób w średnim wieku. Pomyślmy, czy i w jakim stopniu chcemy być oryginalni. Ciekawa oferta zagwarantuje nam zainteresowanie, a w zdobyciu dodatkowych klientów może być pomocna najepsza agencja promocji i wsparcia sprzedaży (więcej na http://www.iqfm.pl/). Zanim jednak się do niej zwrócimy, musimy jeszcze wybrać stosowne miejsce na nasz sklep. Powierzchnia lokalu musi być dość duża, abyśmy my mogli swobodnie wyeksponować asortyment, a klienci poruszać się bez przeszkód. Najodpowiedniejsza lokalizacja to parter; jeśli nasz sklep będzie zajmował piętro budynku, musimy zatroszczyć się o windę towarową. Inne ważne czynniki to łatwy dojazd oraz duża ilość miejsc parkingowych.

Pod skrzydłami franczyzy

Zaistnienie na rynku meblowym zupełnie samodzielnie, pod własnym szyldem może być ryzykowne i kosztowne. Skądś trzeba te meble sprowadzić , nie będziemy przecież robić ich sami (chyba że mamy lub ktoś z naszych bliskich ma takie zdolności). Problemy rozwiązują się, jeśli weźmiemy pod uwagę możliwość franczyzy. Korzystając z rynkowej pozycji i infrastruktury znanej firmy, znacznie redukujemy zarówno koszty, jak i ryzyko. Znane marki chętnie rozszerzają sieć sprzedaży, wychodząc także poza duże miasta. Swoim współpracownikom zapewniają dostęp do zaplecza magazynowego, szkoleń i sprawdzonych przez siebie rozwiązań z dziedziny promocji. My zaś zobowiązani jesteśmy dokonać wyjściowej opłaty oraz kolejnych, regularnych opłat.

Decydując się na franczyzę, nie zapominajmy o ostrożności. Dokładnie sprawdźmy sytuację rynkową naszego potencjalnego partnera, postawmy na stabilną, rokującą markę. Drobiazgowo przestudiujmy też umowę wraz z naszymi prawami i zobowiązaniami.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

listopad

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »